sâmbătă, 8 august 2015

Un site care merita promovat - 1Dress2Wear

   Am descoperit de curand un nou site care comercializeaza produse foarte frumoase si de o calitate buna. 1Dress2Wear este un site care nu este destul de promovat, un site pe care mi-a fost si imi este drag sa rasfoiesc paginile deoarece totul este organizat si curat ca aspect.

   Am vrut sa incep o colaborare cu ei, chiar am primit o pereche de pantaloni la alegere si deoarece sunt obisnuita cu marimile site-urilor din strainatate mi-am ales marimea 38, dar imi erau prea mari. Perechea minunata de pantaloni a intrat in posesia surorii mele si puteti vedea outfit-ul AICI .



   Cu toate acestea si ei ii sunt un pic mari, am primit apoi o alta pereche de pantaloni marimea 36, dar si acestia imi sunt mari. Pe cei din urma ii puteti castiga la concursul de pe pagina mea daca indepliniti 2 reguli super simple.

   In urma acestor incercari de colaborare am decis sa scriu experienta mea, deoarece produsele lor sunt foarte bune dar marimile sunt un pic mai mari decat este normal. Livrarea este rapida si oamenii care se ocupa de administrarea paginii lor de facebook sunt foarte amabili.

   Recomand cu mare drag acest site si va spun cu mana pe inima ca este in top 3 site-urile mele preferate din Romania.

   V-as ruga pe aceasta cale sa dati un share acestui articol deoarece imi place sa promovez ceea ce este frumos si merita atentie. 

*Acest articol nu este sponsorizat si reprezinta parerea mea sincera alaturi ce experienta mea cu ei. 

Un comentariu:

  1. Adevarat, chiar merita, am vazute mlte articole vestimentare interesante si potrivite pt mine, imi place foarte mult siteul

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.