Un pic de culoare...

   Outfit-ul de astazi este perfect pentru vara, pantalonii scurti au o culoare deschisa si foarte placuta, tricoul este de un roz-portocaliu neon (in poza nu se vede asa bine datorita intensitatii ei), iar sandalele sunt extraordinar de comode. Habar nu am din ce sunt facute, dar sunt foarte usoare si as putea sta pe ele zile in sir. Fara alte cuvinte, va las mai jos link catre tricou si sandale. Nu am uitat nici de poze, asa ca nici voi sa nu uitati sa va spuneti parerea.

Pantaloni scurti - Walktrendy
Ceas - AsReplica
Bratara - Soufeel
Cercei - SheIn








You Might Also Like

5 comentarii

  1. Sandalele imi plac mult, sunt superbe ! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place tinuta, iti sta bine, dar cred ca tiar sta bine orice la cat esti de frumoasa, ador sandalele sunt superbe

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti foarte frumoasa! Si mie imi plac tinutele pline de culoare :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Faina bluzita, o culoare aprinsa si frumoasa, imi place

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.