luni, 10 august 2015

Salvation Palette de la Makeup Revolution (Girls on film) - review

   In urma cu doi ani mi-am dat seama ca am o pasiune pentru machiaj, ca am o oarecare indemanare ce trebuie pusa la treaba, si cu timpul am inceput sa invat cateva trucuri, sa descopar produse bune sau mai putin bune. Astazi vreau sa va vorbesc despre paleta de farduri care le-a inlocuit pe toate cele folosite de mine, o paleta care isi face treaba foarte bine si alaturi de care am realizat machiaje frumoase atat de zi cat si pentru ocazii speciale. Pe majoritatea le-ati vazut pe pagina de facebook si feedback-ul vostru pozitiv m-a facut sa scriu despre aceasta paleta pe care eu o iubesc.
   Salvation Palette de la Makeup Revolution (Girls on film), achizitionata de pe Aoro, este subiectul acestui articol.
   Pot spune ca nu ma asteptam la o calitate asa de buna pentru pretul pe care il are, mai ales ca pana sa cumpar aceasta paleta nu stiam absolut nimic de acest brand. Culorile mi-au placut, paleta a fost cumparata, si desigur ca am pus-o la treaba.



   Culorile sunt foarte pigmentate si pot fi folosite fara primer sau baza, produse pe care eu le folosesc atunci cand aplic farduri care nu se pot lauda cu o culoare vizibila sau cand vreau un machiaj care sa reziste intreaga zi. Aceasta paleta are culori atat mate cat si sidefate, nuante deschise si inchise, ceea ce o face paleta perfecta pentru orice persoana.

   Eu nu folosesc culori aprinse in machiajele mele, imi place sa dau intensitate privirii, sa pun in evidenta frumusetea ochilor, fara a incarca sau a atrage atentia in mod special. Am momente cand folosesc culori ce atrag atentia (albastru strident) dar in cazuri rare.

   Nu sunt prafoase si pot fi modelate usor, le folosesc de mult timp si nu s-au consumat nici macar pe jumatate, paleta este prevazuta cu un aplicator cu buretei in fiecare capat si cu o oglinda.
Plasticul din care este facuta paleta este de buna calitate, eu am obiceiul sa stric oglinda sau sa scap paleta din mana... dar imi place ca aceasta are marimea ideala pentru a fi tinuta in mana, iar oglinda este mare si bine fixata.

nuante sidefate:


nuante mate:


   Dupa experienta cu aceasta paleta, am cautat mai multe produse ale acestui brand (Makeup Revolution ) tot de la Aoro. Cu siguranta colectia mea nu se va opri aici pentru ca raportul pret calitate este cu adevarat unul perfect.

    Ce va mai pot spune despre acesta paleta este ca fardurile pot fi aplicate cu orice tip de pensula si nu isi pierd din intensitate. Mi s-a intamplat sa folosesc produse de la diferite brand-uri care atunci cand foloseam o anumita pensula, sa ramana tot produsul pe ea... cu aceasta paleta nu este cazul.

   Pretul este de 55 lei si va asigur ca va merita achizitionarea.  La final vreau sa ma marturisesc care sunt culorile pe care le-am folosit cel mai mult, si anume: a 3-a nuanta de pe al doilea rand si a 5-a nuanta tot ce pe acelasi rand. In coltul interior al ochiului am folosit mereu prima nuanta de pe primul rand.

   Spor la machiat si nu uitati ca puteti cumparata aceasta paleta farduri de ochi online la un pret foarte bun pe Aoro.

15 comentarii:

  1. Ce nuante frumoase, perfecte pentru toamna! Imi place mult ca sunt intense si la aplicare! O paleta foarte avantajoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase culorile...preferatele mele 💖💕💖

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place paleta, culorile perfecte pt anotimpul care se apropie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbă trusă cu o varietate de culori de calitate!

    RăspundețiȘtergere
  5. oo si ceva ce imi place mie machiajul... pot spune ca este o trusa superba , cu niste culori perfecte pentru frumoasul anotimp de toamna!!! pot spune ca sunt si preferatele mele <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt minunate culorile astea :) perfecte sa le porti la scoala !

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa paleta de culori,imi plac nuantele,sunt nuantele mele preferate,le folosesc mereu la machiajul meu aceste nuante,nu prea imi place un machiaj foarte strident,iar aceasta trusa are exact nuantele cat ptr un machiaj de zi cat si de seara,plus care si culori sidefate cat si mate ,eu le ador pe cele sidefate...de acesta marca nu am auzit pana cand nu am citit articolul tau despre prpdusele si marcile preferate,asa ca mai facut curioasa sa intru si la acest articol sa vad produsul lor si drept sa iti spun imi place si ca produs si ca pret

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow, culori faine, superbe. Vreau si eu sa le incerc...imi plac mult cele deschise, astea ma atrag pe mine in general

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.