Review: Apa micelara Ziaja

   V-am povestit in acest articol despre brand-ul Ziaja la modul general. Astazi a venit timpul sa va vorbesc despre primul produs de la ei care a devenit prietenul tenului meu.
Apa micelara isi face loc din ce in ce mai mult in rutina femeilor de pretutindeni, castiga teren in fata demachiantelor obisnuite, si fiecare brand incearca sa creeze un produs mai bun decat cele existente pe piata.

   Am incercat apa micelara de la brand-uri mari, care au parte de reclama poate chiar prea pozitiva pentru calitatea produsului, insa cel de la Ziaja este clasat pe primul loc in topul meu. Va voi explica si de ce.

   Apa micelara cu extract de alge marine de la Ziaja este recomandata tuturor tipurilor de ten (pe ambalaj scrie 30+ insa eu nu am avut o problema cu acest lucru chiar daca nu am ajuns nici macar la 20), promite eliminarea delicata a machiajului si impuritatilor, iar cu ajutorul extractului de alge marine duce la eliminarea excesului de sebum. Nu necesita clatire si nu contine parfum.



   Trebuie sa recunosc ca lipsa parfumului m-a dat pe spate. Apreciez foarte mult produsele pentru ingrijirea tenului care nu contin aceste adaosuri inutile, care fac mai mult rau tenului. Cand ma ingrijesc de tenul meu, am grija sa folosesc produse cat mai curate, la figurat vorbind. Nu-mi plac produsele cu mirosuri exotice, desprinse din poveste, deoarece e clar ca e ceva putred la mijloc. Ati observat ca produsele naturiste au un miros destul de urat? Asta pentru ca nu au nimic in plus ca se le infrumuseteze (atat aspectul cat si mirosul).

   Al doilea lucru pe care l-am observat a fost faptul ca nu lasa tenul lipicios, adica nu necesita clatire. Am avut multe demachiante la care am renuntat pentru ca erau prea lipiciose si lasau tenul gras sau uleios.

   Un alt plus este ambalajul foarte simpatic, este simplu, are forma practica, material rezistent, se inchide foarte bine si sistemul de dozare este perfect.



   Daca am terminat de spus proprietatile, acum urmeaza sa va povestesc efectele pe care le are. Aceasta apa micelara sterge machiajul foarte bine lasand tenul impecabil, nu necesita o cantitate mare si nici nu intinde rimelul sau tusul pe intreaga fata (cum fac alte produse). Dupa folosire tenul este curat, revigorat, este prezenta o senzatie de prospetime profunda, iar partile fetei unde tenul este gras, nu lucesc.

   Merita achizitionarea acestui produs, pretul este aproximativ 15 lei si il recomand cu drag. 


You Might Also Like

9 comentarii

  1. Interesant produs, chiar ma tenteaza sa-l incerc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Va veni un moment cand o voi incerca! Neaparat! Mai ales ca imi este la indemana sa o cumpar!
    Deocamdata astept sa termin ceea ce e in curs de folosire! ;)
    Pupicei, Madalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar trebuie, mai ales ca are un pret foarte bun. Te pup, draga mea!

      Ștergere
  3. foarte interesant produsul si foarte ieftin , chiar ma tenteaza sa-l incerc, multumesc pentru aceste articole, sper sa vad si mai multe articole folositoare , si desre make-up, coafuri ,orice este folositor! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am de la Nivea o spuma de curatare si intra foarte usor in ochi si ustura plus ca necesita clatire si asta ma enerveaza cel mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna alegere, o gasim si in magazine oare? As cauta-o si eu, ma incanta ideea,

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu o am pe cea de la nivea, imi place si aceea, insa as incerca-o si pe aceasta sa le compar oarecum sa vad care este mai placuta pt mine

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.