OOTD: Waiting for Autumn

   Cand vremea era un pic mai rece, eu deja imi faceam "provizii" pentru toamna/iarna. Provizii de haine cu maneci lungi desigur... asa ca ultima mea comanda pe SheIn a fost formata din doua bluze simpatice foc.
   Initial am vrut sa fac un outfit pentru bluza alba pentru ca asa mi-ati cerut pe pagina, dar locatia pentru poze nu era deloc potrivita pentru ea.

   Imi place la nebunie aceasta bluza gri, este foarte comfortabila si este perfecta pentru toamna, desi nu mi-a fost cald cat am purtat-o. Eu am ales marimea M insa mi se potrivea si un S, dar mie imi plac bluzele mai largi. Materialul este unul de calitate si va fi purtata cu mare drag.

   Ceasul l-am primit saptamana trecuta si voi vorbi despre el intr-un nou articol.

   Fara alte comentarii va las link catre bluza,ceas si incaltaminte, dar si poze. :)











Va imbratisez cu drag!

You Might Also Like

10 comentarii

  1. Este o tinuta care arata foarte comfortabil, imi place!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place tinuta e lejera si cu gust.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. pur si simplu imi place, o tinuta de asemenea lejera ,frumoasa si aleasa cu bun gust, felicitari.. O tinuta aleasa perfect! sa o porti cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa tinuta,bluzita e minunata,arati foarte bine si iti vine orice imbraci...si apropo esti foarte fotogenica

    RăspundețiȘtergere
  5. simpla dar eleganta...imi place mult bluzita!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ador bluzele mai largute :* si tie iti sta foarte bine !

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador bluzele mai largute :* si tie iti sta foarte bine !

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumy, frumy...stilat si relaxant cu un ceas fain asortat...hai ca am facut o rima pt o fata fina.

    RăspundețiȘtergere
  9. aici este bluzita care ai asortat-o la minunatul ceas, iti vine super draga mea. pupicei

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.