luni, 24 august 2015

OOTD - Pink & Rain

   Am primit acum cateva saptamani o comanda de pe Jollychic, care include o pereche de incaltaminte (nu stiu exact cum se numesc... espadrile poate?) si un ceas. Initial am vrut sa le prezint intr-o alta tinuta, mult mai interesanta si poate chiar ciudata, dar mi-am amintit de geanta primita de pe Amiclubwear, si am zis ca trebuie sa va fac cunostinta si cu ea.

   Daca geanta este roz, am ales sa port o camasa roz de pe Sheinside, care a completat perfect tinuta. In momentul in care am ajuns la destinatia pe care am ales-o pentru poze, a inceput sa ploua. Nu va ganditi ca eram trista, pentru ca iubesc ploaia. "Sedinta foto" a continuat, dar lumina nu a fost prea buna pentru poze asa ca ma multumesc doar cu ce am reusit sa surprind.

   Ceasul este foarte finut si elegant, culoarea sa il face perfect pentru orice tinuta si il voi purta cu mare drag mult timp.

   Incaltamintea este foarte comoda si nu mi-a facut bataturi (ceea ce este o premiera pentru mine).       Marimea mi se potriveste perfect (35).

   Fara alte detalii, va las mai jos link-urile catre cele 3 produse.











10 comentarii:

  1. Încălţămintea e supeeeer! ♥


    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place mult de tot ținuta, dar să știi ca această cămașă e specială, feerică...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte, fooooarte simpatica geanta! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte dragalasa gentuta!
    Pupici
    http://www.descude.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Din nou vad o tinunta perfecta , unica ,blugi frumoasi geanta superba la fel si camasa o culoare foarte draguta rozul espadrilele frumoase la fel si ceasul. iti sta super. sa o porti sanatoasa ! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti sta super, imi place mult camasuta si culoarea ei. foarte frumoasa, buna alegere.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.