Jocuri si pisici? 2 in 1 pentru inocenta ta

   Chiar daca am facut 18 ani de curand, nu inseamna ca nu mai sunt copil. Voi fi copil pana  la ultima mea suflare, iar jocurile vor face parte din rutina mea mereu. Am verisoari si verisoare mai mici care ma introduc in lumea basmelor din jocuri si care ma invata cum sa gasesc jocuri gratis 2015 . Da, ati inteles bine, ei ma invata cum sa gasesc si cum sa ma descurc in aceasta era a internetului.

   Obsesia pentru pisici este foarte frecventa in randurile copiilor si este imposibil sa nu fi jucat un joc pe aceasta tema... macar o data in viata. Nu sunt adepta acestor animalute in viata de zi cu zi, dar parca toate defectele pisicilor se fac nevazute in jocurile de acest tip.

   De cand ma stiu, mi-a placut sa am grija de animalutele care nu au parte de afectiune, astfel exista jocuri si pentru dorinta mea arzatoare de a ingriji si a ma face utila. Pot avea grija de dantura, blanita, ochisorii pisicii pentru a o face fericita.

   Am crescut cu Tom si Jerry iar in ziua de astazi pot sa ma joc cu ei, nu doar sa ii privesc. Copilul din mine este cel mai fericit.



   Cand ai copii mici prin preajma iar timpul nu iti permite, jocurile pe calculator sunt foarte utile, recent am descoperit cateva jocuri de fete cu pisici foarte simpatice si usoare, astfel in momentele aglomerate poti avea parte de relaxare.

   Exista site-uri foarte diversificate, care permit copiilor sa aleaga jocurile perfecte pentru personalitatea lor. Jocurile care implica animalute ii fac pe copii sa devina mai responsabili, mai darnici si mai iubitori cu vietuitoarele care ne inconjoara.

   Cand nu ai timp sa petreci cu al tau copilas, iti recomand sa il indrumi spre jocurile din care poate invata ceva constructiv pentru ca fiecare moment din viata celui mic trebuie sa il duca cu un pas mai aproape de definirea personalitatii.

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Cat de tare, insa eu am un motanel in realitate si ma joc cu el toata ziua...ma amuza zilnic si ma binedispune

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.