marți, 25 august 2015

Haine ieftine si transport gratuit

   Pentru ca sunt o fana a cumparaturilor online de pe site-urile straine, astazi va prezint wishlist-ul meu pe un site mai putin cunoscut. Ceea ce stiu ca va atrage atentia este faptul ca transportul este gratuit momentan, drept surprinza pentru primul lor an aniversar.
   Eu am plasat o comanda si cu doar 21$ mi-am luat 5 produse, astept sa vad cum decurge comanda si pana atunci va las mai jos o lista cu produse pe care le vreau, si cateva dintre produsele pe care le-am comandat.
   Primul produs pe care vreau sa vi-l prezint este un tricou simplu, dar foarte util. Eu mereu sunt in cautare de tricouri simple pe care le pot purta alaturi de un cardigan colorat, cu modele mai speciale... iar tricourile simple mereu vor face parte din listuta mea de dorinte.

Tricou - NewDress


   Rochiile mulate au fost mereu alegerea mea chiar daca nu am un corp perfect. Chiar daca nu am cel mai frumos sau plat abdomen, rochiile vaporoase ma fac sa arat si mai plinuta. Si pana la urma ce conteaza ce cred altii, important este sa te simti tu bine in ceea ce porti.

Rochie - NewDress


   Trecem de la hainele de vara, la ceva de toamna. Cum anotimpul meu preferat se apropie, hainele cu maneca din ce in mai lunga, cu gulere mari, din materiale groase si pufoase, isi fac loc in dulapul meu. Imi place frigul, dar mai mult imi place sa cumpar haine pentru aceasta vreme.

Paltonas - NewDress



   Niciodata nu avem prea multe genti, portofele, sau alte minunatii de accesorii. Acest produs poate fi folosit in multe feluri si are numeroase atributii, I love it!

Clutch - NewDress


   Floricele pe campii, hai sa le-adunam copii! Da, le-am adunat pe toate din primavara si le-am pus pe tricoul din imaginea de mai jos. A fost dragoste la prima vedere si era imposibil sa nu fie in wishlist-ul meu.

Tricou inflorat - NewDress



   Acum ca wishlist-ul meu s-a terminat, momentan desigur, va invit sa-mi spuneti care credeti ca au fost alegerile mele, adica ce produse am comandat deja din cele mentionate mai sus. Va dau un indiciu si va spun ca sunt 3 si cine le ghiceste va primit 3 sanse in plus la concursul activ pe pagina mea sau la un viitor concurs ( in functie de preferinte ). Si pentru ca va apreciez, cine incearca dar nu ghiceste va primi 1 sansa in plus.

Va imbratiseeeez!

12 comentarii:

  1. Tricoul, paltonul și clutch cred ca ai ales.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tricoul, paltonul și clutch cred ca ai ales.

    RăspundețiȘtergere
  3. Parerea mea este ca ai ales portofelul ,rochia si paltonul .Rochia imi place si mie ,cred ca m-ar avantaja foarte mult datorita designului .Naty Moon

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred că ai cumpărat rochia, portofelul şi tricoul înflorat

    RăspundețiȘtergere
  5. tricoul inflorat, rochia si paltonul <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase produse. Eu zic ca ai ales paltonul, primul tricou si clutchul.

    RăspundețiȘtergere
  7. eu cred ca ai ales tricourile inflorate, clutchul si paltonul ! <3 imi place totul! orice ai ales sa le porti cu mare drag! >)

    RăspundețiȘtergere
  8. E superba rochita ! Si portofelul m.ar tenta!

    RăspundețiȘtergere
  9. E chiar interesant siteul Newdress Si Da free shipment chiar e un plus

    RăspundețiȘtergere
  10. E chiar interesant siteul Newdress Si Da free shipment chiar e un plus

    RăspundețiȘtergere
  11. La categoria rochii m-ai nimerit. Ador sa imi cumpar rochite chiar daca nu am nevoie urgenta de ele...am o intreaga colectie pot spune, numai anul acesta am achizitionat peste 10 rochite de ocazii

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.