joi, 20 august 2015

Focus on skin alaturi de Ziaja

   Fie ca ati auzit sau nu de Ziaja, daca le-ati incercat produsele sau inca asteptati pana sa faceti acest pas, cert este ca acest brand devine din ce in ce mai cunoscut la noi in Romania. De ce pun accent pe numele tarii noastre? Deoarece in Polonia este lider pe piata... pe buna dreptate zic eu si cu siguranta toti cei care le-au incercat produsele.



   Chiar daca acest lucru este evident, va aduc la cunostinta ca Ziaja este numele de familie al fondatorilor, cu mentiunea ca se pronunta Jaia. Cu riscul de a va amuza teribil, eu am pronuntat timp de cateva saptamani Ziaja, asta pana sa aflu care este pronuntia corecta. Dar nu-i bai, eu merg pe ideea: "Mai bine este sa fii prostut un minut (in cazul meu cateva saptamani), decat o viata intreaga."

   Revenind la ceea ce ne ofera acest brand, va informez ca produsele cosmetice si dermato cosmetice dedicate ingrijirii pielii, sunt bazate pe ingrediente de origine naturala.

   Ziaja ne ofera o gama larga de produse dedicate in special femeilor cu varsta cuprinsa intre 20-40 de ani, dar din portofoliul lor nu lipsesc produsele pentru copii si barbati. Produse pentru intreaga familie si usor de inteles, ele sunt lansate pe piata la un raport pret-calitate greu de egalat.
 
   Cred ca aceasta a fost cea mai mare uimire in legatura cu aceste produse. Preturile sunt foarte mici, iar calitatea este surprinzatoare. Aici nu intru in detalii deoarece va voi vorbi in curand despre cateva produse pe care eu am avut sansa sa le incerc.

   Un alt lucru care mie imi place si care mi-a lasat o impresie buna, este simplitatea design-ului fiecarui produs si denumirea care face legatura direct cu ingredientul de baza al produsului respectiv.



   Eu am la cunostinta gamele de produse bazate pe ulei natural de masline, lapte de capra, unt de cacao, unt de portocale, extract din frunze de Manuka, unt de trandafir, ulei de iasomie, alge marine.      Bine, nu pot sa ma abtin si va dau cateva detalii, ce sa fac daca vreau sa va impartasesc cate un pic din experienta mea... inainte de termenul stabilit. Ceea ce nu pot sa mai tin in mine este faptul ca gelul de dus de portocale miroase exact ca portocalele, nu are un miros contrafacut, este absolut delicios. Stati linistiti, nu l-am mancat, am rezistat tentatiei. Eu am testat o mostra si imi pare tare rau ca nu am luat varianta mare, dar am timp si sigur va ajunge la mine.
   Sunt fana portocalelor si nu am gasit niciodata un produs care sa aiba exact acelasi miros(natural), ceea ce m-a uimit foarte placut.

   Acestea fiind spuse, eu testez cu foc si patos, ramane sa imi impartasiti si experinta voastra in sectiunea comentarii.

ce testez:



   Produsele sunt comercializate in farmacii sau in centrele naturiste din Bucuresti si din tara. Unicul importator si distribuitor autorizat din tara este SC FACE BUCHAREST DISTRIBUTION SRL.



   Va invit si pe pagina de facebook Face Bucharest.

   Sper ca v-am starnit curiozitatea si ca asteptati cu nerabdare review-urile mele. 
O zi frumoasa!

8 comentarii:

  1. Am auzit multe lucruri bune despre aceasta gama de produse, dar sa fiu sincera inca nu am incercat-o. Pe mine ma tenteaza untul de corp cu miros de portocale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit si eu ca sunt super produsele. De-abia astept review despre sampon !!! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce tare , nu stiam ca e numele de familie ..bine ca ai scris si cum se pronunta ca nu stiam;)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce tare , nu stiam ca e numele de familie ..bine ca ai scris si cum se pronunta ca nu stiam;)))

    RăspundețiȘtergere
  5. As fi curioasa sa incerc dermato cosmeticele lor,Inca jonglez cu cele de pe piata Si nu am gasit produsul potrivit

    RăspundețiȘtergere
  6. Am incercat cateva produse Ziaja si sunt uimitoare😍😍😍

    RăspundețiȘtergere
  7. As fi curioasa sa incerc dermato cosmeticele lor,Inca jonglez cu cele de pe piata Si nu am gasit produsul potrivit

    RăspundețiȘtergere
  8. eu nu am incercat pana acum aceste produse, desi am auzit de ele de ceva vreme, poate voi avea aceasta ocazie.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.