joi, 13 august 2015

CONCURS - Castiga un ceas

   M-am gandit mult la felul in care sa ofer acest premiu si am pus in balanta toate avantajele si dezavantajele. Am primit multe pareri pe pagina de facebook si am inteles ca sunteti interesate de acest ceas. Ma bucur ca va place deoarece eu il am de ceva timp si nu l-am purtat niciodata pentru ca nu e genul meu. Am dat peste el din intamplare si am zis ca nu merita sa-l tin daca altcineva s-ar bucura sa-l aiba.

   Am ales ca acest ceas sa fie oferit pentru creativitate deoarece nu am mai organizat astfel de concursuri si vreau sa premiez pe merit, sa vad ca va doriti sa-l castigati. Scopul meu nu este sa am multi participanti la acest concurs, ci sa citesc comentarii de calitate.





Sunt doar 2 reguli pentru a castiga ceasul din imaginea de mai sus:

1. Click AICI   & share acestui articol.
2. Lasa comentariu la acest articol in care sa raspunzi la intrebarea: Care este cea mai importanta lectie de viata pe care ai invatat-o pe propria piele? 

*Persoana care va lasa cel mai frumos comentariu va castiga premiul. Raspunsurile gasite pe internet nu sunt luate in considerare si imi voi da seama daca cineva a apelat la acest truc. 
**Concursul se termina pe 28 august. 

Multa inspiratie va doresc! 

27 de comentarii:

  1. Laura Madalina13 august 2015, 03:12

    Cea mai importanta lectie de viata pe care am invatat-o pe propria piele si m-a durut ,a fost ca nu poti avea incredere in nimeni.Acea persoana in care iti pui increderea si speri ca iti va fii alaturi ,mai devreme sau mai tarziu , te va injunghia pe la spate cand te astepti mai putin si ti-o va da sub "centura" pentru ca iti cunoaste punctele slabe.Eu sunt o persoana mai sufletista sa spun si mereu am pus la inima persoane care probabil nu aveau ce cauta in viata mea ,dar asa fiindu-mi firea nu ma puteam impotrivii , dar mereu am fost atenta sa nu repet greseala de mai demult si astfel procesand altfel situatia ajungeam sa capat si alte "experiente " si "situatii" sa zic asa .In viata treabuie sa analizezi mult persoanele care chiar merita sa ramana langa tine ,trebuie sa iti dovedeasca ca iti sunt alaturi neconditionat ,iar ele sigur vor ramane langa tine la bine si la rau , indiferent daca le ceri sau nu.Prin viata mea au venit si au trecut multi prieteni si am invatat ca e mai bine putini mai buni .Mereu inveti din greseli si inveti lucruri noi ,pe propria piele ,nu din spusele altora!Sper sa iti placa mica mea "compunere":))))Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura Madalina13 august 2015, 03:15

      pardon putini dar buni*:))))

      Ștergere
  2. Lectia de viata pe care am invatat o pe pielea mea e ca trebuie sa dai atentie si incredere doar familiei tale si tie !

    RăspundețiȘtergere
  3. Am dat share la sandalute:https://www.facebook.com/fairytalela/posts/1631616863774240?pnref=story
    Share la concurs https://www.facebook.com/fairytalela/posts/1631616893774237

    Cea mai importanta lectie pe care am invatat-o pe pielea mea a fost chiar anul acesta, cand mi-am dat seama ca Dumnezeu nu te lasa niciodata si mai ales ca atunci cand crezi ca totul s-a terminat, El iti deschide alte usi si iti trimite oamenii potriviti la timpul si locul potrivit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Oamenii se joacă cu sentimenele, există persoane care pretind respect dar au uitat ce înseamnă omenie. Oameni care nu te mai ascultă de o vreme și te mint cu nenumărate scuze și motive banale, fără rost. Pot trece peste multe, de multe ori am renunțat la mine, de multe ori am tăcut în timp ce primeam doar jigniri, de multe ori am justificat anumite lipsuri și am crezut că probabil nu merit mai mult de atât. De astăzi nu mă mai complac, nu mă mai mulțumesc cu o clipă de bucurie și noapte petrecută în lacrimi. Astăzi declar că nu mă voi schimba pentru nimeni și niciun om n-are dreptul de a mă jigni, de a mă judeca și a mă trage la răspundere. Doar oamenii de la care am ce învăța mă pot corecta, voi sta de vorbă doar cu oamenii care știu să rostească cuvinte într-un mod educat, fără să jignească, fără să urle și fără a reproșa. Fiecare om a trăit o dragoste care l-a rănit, a suferit și probabil n-a fost tratat așa cum merita: astăzi declar că nu voi repeta aceeași greșeală deci… nu mă mai preocup, nu mă mai complac, nu mai multumesc pe nimeni!

    RăspundețiȘtergere
  5. andreea cristina13 august 2015, 04:46

    Cea mai importanta lectie viata pe care am invatat-o pe propria piele si m-a durut foarte mult a fost atunci cand cea mai buna prietena a mea in care aveam mereu incredere in ea si i povesteam absolut totul , chiar si despre relatia mea cu ,,iubitul meu,, m-a tradat.Eu fiind o persoana mai sufletista am crezut in ea , dar m-am inselat atunci cand am aflat ca era impreuna cu ,,iubitul meu,, Cei doi m-au tradat. Pot supne ca atunci cand am aflat am crezut ca pica cerul pe mine, era prea mult pentru mine si mult prea dureros. A fost cea mai grea experienta a mea ,dar am invatat ca ,,nimeni nu poate sa construiasca fericirea pe nefericirea altcuiva,, asa cum este si proverbul ,,Fie roata si patrata tot se-ntoarce ea o data,,Asa a fost si in cazul lor pentru ca nu au ramas impreuna. In aceasta urata experienta am invatat ca nu trebuie sa am incredere in nimimeni, doar in familia mea, pentru ca prietenii te pot injunghia pe la spate atunci cand teaspeti mai putin si probabil asa a fost sa fie , pentru ca ea nu imi era o pretena adevarata , asa cum o credeam eu ,si nu aveau ce cauta in viata mea atat ea cat si el! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce am invatat pana acum si am simtit-o pe pielea mea a fost sa nu ai incredere prea mare in toti membrii familiei si sa nu-ti pui sufletul pe tava.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vasile Mihaela Cosmina13 august 2015, 06:37

    Lectiile care ti le da viata sunt multe si variate, presupun ca secretul este sa inveti cu adevarat ceva din acele experiente si nu sa le treci efectiv cu vederea. Lectia care mi s-a parut cea mai importanta de invatat, cel putin pana la momentul actual este cea care are legatura cu prieteniile. Da, stiu, e minunat sa ai o legatura stransa cu cineva, sa te poti destainui in voie, ca mai apoi sa asculti si noutatile pe care ti le spune prietena ta, e minunat sa asculti si sa te simti ascultat si inteles intradevar si pe deplin, dar oare cat este de adevarat? Si cam cat va dura aceasta perioada? Pana cand lucrurile o iau razna si izbucneste o cearta din senin intre cele 2 prietene, simti efectiv ca totul se naruie, pentru ca ai avut incredere deplina si acum cineva te taraste prin noroi, cu lucruri pe care chiar tu i le-ai spus. Nu spun ca toate persoanele fac gesturi de genul acesta, eu personal nu pot face asa ceva, mi se pare de-a dreptul injositor, dar atunci cand totul merge bine si este frumos intre voi, totusi este mai bine sa tineti anumite lucruri sub zavor, ca nimeni sa nu le stie. Nu se stie cand si cum persoana de langa voi se schimba, o schimbare brusca si urata, dar cand deja este prea tarziu iti dai seama cu adevarat ce ai provocat singur cu "gura" ta, ca sa zic asa. Apreciati o prietenie, unele sunt mai frumoase decat altele, unele sunt mai sincere decat altele... simtim nevoia de comunicare, dar aveti grija ce persoane alegeti. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Cea mai importanta lectie de viata pe care am invatat-o pe propria piele a fost sa faci bine si sa te astepti la rau ,este bine sa faci lucruri bune sa ajuti oamenii cand ai probleme dar in ziua de azi oamenii uita sa-ti multumeasca ca le-ai intins o mana de ajutor la necaz intotdeauna mi-a fost mila de toata lumea bolnavi sau necajiti dar atunci cand se vad cu scopul atins uita sa te salute nu mai zic de un multumesc de f.multe ori mi s-a intamplat asta incat am ajuns sa ma indepartez de oameni sa-mi aleg cativa prieteni buni cu suflet carora sa poti sa te descarci sufleteste sa ne fim alaturi atat la bine cat si la greu FB rafai daniela

    RăspundețiȘtergere
  9. Cea mai importanta lectie de viata pe care am invatat-o este sa faci bine ,sa ajuti ,sa fii alaturi de cei dragi tie si sa nu ai nicio asteptare din partea nimanui. Eu particip de 8-9 luni la multele concursuri care se fac pe bloguri sau nu, dau like si schare, comentez sau nu si nu am nicio asteptare de nicaieri ,poate deaceea nici nu castig pe nicaieri. Deci ......fa tot ce faci ,fara sa astepti ceva , aceasta este cea mai adevarata lectie de viata.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cât trăiește, omul va învăța din greșelile pe care le va face, căci, este imposibil să trăiești fără să ai vreo nereușită sau fără să eșuezi la ceva. Asta este cea ma importanta lectie pe care am invatat-o. Nu întotdeauna îți poți permite să aștepți pentru momentul potrivit, așa că va trebui să ignori teama de eșec și să găsești în tine curajul necesar pentru a face un mare pas.Uneori, tot ce îți trebuie sunt câteva secunde de curaj nemărginit, în care să acționezi fără să te gândești la riscuri și rezultate negative.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cea mai importanta lectie de viata este aceea ca atunci cand esti sanatos,sa ai grija mai mult de sanatatea ta,in asa fel incat sa nu devii o povara pentru cei din jur!

    RăspundețiȘtergere
  12. AM INVATAT DE LA VIATA,CA TRBUIE SA-TI CERNI PRIETENII PRINTR-O SITA SI SA RAMAI CU MAI PUTINI SI BUNI!

    RăspundețiȘtergere
  13. Well, e greu sa ma decid la o singura lectie importanta de viata.Ar fi muuulte de povestit.Dar incerc sa fac un soi de rezumat: indiferent de palmele pe care le-am primit de-a lungul timpului, indiferent de cate ori am cazut, m-am ridicat.Uneori mai usor, alteori mai greu.Am realizat ca era vorba despre un obstacol ce poate fi depasit si am ales sa merg mai departe.
    Poate una din lectiile cele mai dureroase a fost atunci cand unul dintre parinti a decedat.Desi nu depindeam de nimeni si aveam foarte multe persoane in jurul meu pt a ma sustine moral, mai singura de atat nu m-am simtit niciodata.
    Nu trebuie sa ne lasam ingenunchiati de situatiile neplacute de care ne lovim.Indiferent cat de dureros este pe moment, avem puterea de a ne autodepasi si de a merge mai departe.Avem puterea de a alege sa fim fericiti si puternici.Trebuie doar sa ne dam voie.
    Sunt mandra de mine!Sunt mandra ca am reusit sa depasesc niste situatii urate si cu siguranta le voi depasi si pe cele ce vor urma sa imi mai iasa in cale.Am invatat multe si voi mai invata, dar sunt mandra pt tot ce am reusit pana acum. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Chiar daca am 14 ani pot spune ca cea mai importanta lectie de viata pe care am invatat-o pe propria piele este urmatoarea : din clasa 1 si pana in clasa a 7 a am luat doar premiul 1 ( stiu ca pare plictisitor ,dar citeste pana la capat) ...in clasa a 7 a am luat premiul 2 si am fost surprinsa ( doamna diriginta nu ne spunea inainte ce premiu urma sa ni se acorde) ....am plans si am fost trista ...pentru ca doar pentru 3 sutimi nu am primit premiul 1 ...dupa cateva zile , mi-am dat seama ca nu conta ce premiu am luat ci cu ce am ramas in minte....in clasa a 8 a am luat tot premiul 2 ...dar atunci nu am fost trista deloc deoarece " mi-am invatat lectia" .... 《In concluzie , in viata nu trebuie sa stai pe primul loc pentru a fi cel mai bun》 ..Acum am trecut clasa a 9 a, la liceu , la un liceu mai bun decat cel ce a luat premii mai mari ca mine , pentru ca am obtinut note mai mari la evaluarea nationala....nu vreau sa ma laud..ci doar sa intelegeti .... Am invatat ca nu niste premii sunt valoroase , ci bagajul de cunostinte dobandite .
    Sper ca nu v-am plictisit ..nu am folosit cuvinte filozofice...e o lectie de viata reala care pe mine m-a ambitionat :)
    Sper ca Dumnezeu sa ma ajute sa castig si cred ca se potriveste mai bine ceasul turcoaz pe mana unei fete de 14 ani. <3

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce mai importanta lectie de viata care am invatato pe propria pielea mea chiar daca am 14 ani, este ca nu banii si alte lucruri sint imprortante,ci sanatatea! Deoarece daca nu ma duceam la timp la spital sa ma operez de o chestie personala si foarte rara putetam sa mor,dar am avut noroc ca din cei 5 doctori doar unul a stiut ce am si mi-a redat viata normala!...Asa ca nu va mai ganditi la lucruri materiale,cea mai importamta este sanatatea!

    RăspundețiȘtergere
  16. Sant multe lectii si multe " palme" pe care le-am luat de-a lungul vietii..de la prieteni in special sau acele persoane pe care ai consideram a fi prieteni adevarati si s-a dovedit ca erau "prieteni" la interes...dar cred ca cea mai importanta lectie de viata a fost atunci cand in urma cu 3 ani am pierdut-o pe mama mea, la 63 de ani...imi pare rau si regret ca nu am fost langa ea in ultimele clipe, am plecat sa-mi fac un rost in alta tara. Fiind singura la parinti, stiu ca ea a suferit enorm, ramanand singura. As vrea sa pot intoarce timpul inapoi si sa nu fi luat aceasta decizie. Apoi anul trecut, mi-am pierdut tatal, in imprejurari tragice, dupa o indelunga suferinta, singurul sprijin si unicul parinte care imi mai ramasese. Am invatat de la viata ca cea mai de pret e sanatatea, ca nu e important sa faci averi, caci nimeni nu ia ceva cu el, importanta este doar familia si cei care sant langa tine intr-un asemenea moment, cand ai nevoie doar de sprijin si o vorba buna. Am invatat sa pretuiesc viata, dar in acelasi timp sper si astept cu nerabdare sa ai revad, sa le pot spune ce mult au insemnat ei pentru mine, cat ai iubesc si cat de mult le simt lipsa.

    RăspundețiȘtergere
  17. "Cea mai mare lectie invatata de la mama mea a fost aceasta... Ea mi-a spus ca sunt momente in viata cand trebuie sa alegi intre a fi iubit si a fi respectat, si ca trebuie intotdeauna sa alegi sa fii respectat."

    RăspundețiȘtergere
  18. Cea mai importantă lecție de viață pe care am învățat-o pe propria piele şi care m-a schimbat în ceea ce sunt acum,a fost să îmi dau seama că oamenii sunt temporari.
    indiferent de cât de mult te-ai opune plecării oamenilor din viața ta, nu poți să împiedici acest lucru. oamenii sunt temporari, vin şi pleacă exact cum au venit, nu poți să-i ții lângă tine pentru totdeauna.
    am avut momente când am implorat oamenii să rămână în viața mea, m-am pus în genunchi şi am stat acolo chiar dacă ei au plecat oricum şi nu s-au mai întors. mă ataşasem prea mult. n-am ştiut că de fapt trebuia să apreciez totul dar să nu mă ataşez de nimic.
    acum, oamenii sunt liberi să plece din viața mea oricând doresc, nu pentru că nu îmi pasă de ei şi nu o să le simt lipsa, ci pentru că am învățat că oricât aş încerca să țin pe cineva lângă mine, el tot va pleca la un moment dat şi trebuie să fiu recunoscătoare pentru că a facut parte din viața mea măcar pentru scurta perioadă de timp, pentru că avem amintiri pe care le vom ține într-un colț al inimii pentru totdeauna şi pentru că am învățat unul de la altul lucruri bune, dar şi ce nu ar trebui să fim.
    şi ca un mic sfat, deşi pare imposibil, încearcă să nu te ataşezi, e mai bine pentru inima ta. fii tu stăpân pe viața şi pe sufletul tău şi aminteşte-ti că şi tu eşti un om temporar în viața anumitor persoane, aşa că încearcă pe cât posibil să fii o amintire frumoasă, de care îşi vor aminti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna !!
    Lectii de la viata am primit destul de multe,in fata carora nu am putut sa raman indiferenta,m-au schimbat,zic eu ca in bine,am devenit mai puternica,sigura pe mine si pe fortele mele.
    Una dintre lectii este aceea ca in viata nu trebuie si nu poti sa te bazezi decat pe tine,si doar pe tine; altfel poti sa ai asteptari foarte mari de la cineva sau ceva,si atunci dezamagirea va fi crunta.
    Sa iti povestesc putin despre mine ; in vara anului 2010 l-am cunoscut pe sotul meu ; eu fiind din Giurgiu,el din Buzau,ne-am intalnit prin niste prieteni comuni intr-un weekend la munte.
    Relatia noastra a evoluat cum nici noi nu ne asteptam,astfel ca am luat hotararea de a merge impreuna pe acelasi drum,si anul trecut,pe data de 20 Septembrie 2014 ne-am unit destinele in fata familiei,a prietenilor si a lui Dumnezeu.
    Eu m-am mutat la Buzau,departe de familia mea,de prietenii mei - am inceput o noua viata printre straini,intr-un oras nou,unde nu cunosteam pe nimeni si in afara de sotul meu,nimanui nu ii pasa de mine.
    Mi-a fost foarte greu,si inca imi este,dar fiind o fire sociabila,deschisa,am inceput sa interactionez cu familia,rudele sotului meu,si sa imi fac prieteni in aceasta noua viata a mea.
    Cu unii am reusit,cu altii nu - sunt persoane cu care nu poti cladi o relatie,acele persoane care au intotdeauna dreptate si stiu mereu cum este mai bine sa faci. Cu acest tip de oameni,eu nu pot interactiona,eu sunt o persoana independenta,care ia propriile hotarari si decizii,nu imi place sa mi se spuna ce sa fac.
    Asa ca in noua mea viata nu ma pot baza pe ajutorul prea multor persoane,suntem doar eu si sotul meu,si noi trebuie sa luptam pentru a ne face viata pe care o dorim ; uneori e foarte usor si simplu,uneori e mai greu,cu griji,probleme si ceva stres.
    In momentul de fata pe mine nu ma prea intereseaza parerea celor din jur despre mine,pentru ca oamenii vorbesc/barfesc si atunci cand au motive,dar si cand nu au,inventeaza.
    Ma consider o persoana puternica,primesc lovituri,dar ma ridic si merg inainte ;pot sa plang o noapte intreaga,si apoi dimineata sa ma trezesc si sa zambesc.
    Cea mai urata lovitura de la viata a fost pierderea mamei mele,acum 5 ani de zile - atunci am cazut la propriu ; si daca atunci am putut sa ma ridic,inseamna ca pot sa fac multe,sunt sanatoasa,puternica si am puterea de a lupta pentru mine,pentru ca daca nu o fac eu,nimeni nu va face asta in locul meu.
    Sa nu asteptam ajutor de la altii,sa nu ne pese de ce zic altii,sa fim stapanii propriilor noastre destine,sa nu ne lasam doborati de viata,oricate lovituri ne va aplica.
    Impreuna cu sotul meu,eu asta fac,in momentul de fata am reusit sa ne luam o casa a noastra,am renovat si acum ne ocupam de curatenie, apoi la un moment dat,ne vom muta in caminul nostru " un vis implinit" si mult dorit.
    Poate ca viata ne va mai supune la incercari,dar am siguranta ca vom sti sa ne descurcam,sa facem cum e mai bine pentru noi.
    Iti multumesc pentru acest frumos concurs si iti doresc si tie sa lupti pentru ceea ce iti doresti,asta este cel mai important,sa luptam,pentru ca nu ne da nimeni nimic gratis.
    O zi buna iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  20. De la mamica mea am invatat cea mai frumoasa lectie despre viata: sa-ti lasi loc intotdeauna loc de "buna ziua", sa incepi orice propozitie/fraza cu "te/va rog", sa spui intotdeauna "multumesc".
    Sa fii drept, "coloana vertebrala" sa fie cu tine in orice moment, sa asculti mai mult decat sa vorbesti, sa ajuti, sa fii empatic.

    Multumesc, mamica mea, pentru tot!
    De acolo de sus, de unde esti acum, sper sa te uiti cu mandrie la fiica ta, care-i acum mandra mamica de doua fetite frumoase si vesele.
    Iti multumesc ca ai grija de mine in orice moment! Si chiar daca si acum, dupa 10 ani, mai pun mana pe telefon sa te sun, sa ma sfatuiesti in problemele inerente, gasesc intr-un fel numai de tine stiut, rezolvarea si "drumul drept"!

    RăspundețiȘtergere
  21. Lectie de viata : Nu avea niciodata asteptari!

    RăspundețiȘtergere
  22. Poate ca comentariul meu nu ti se va parea prea decent, dar asta simt in momentul asta sa scriu. Lectii de viata sunt oricand si oriunde. Trebuie doar sa stii sa le vezi. O lectie ti-o da viata in sine cand devine din "fecioara" blanda, in "curva" dezlantuita si isi bate joc de tine, si tu de intrebi de ce.. bineinteles ca raspuns nu ai sa primesti, atunci cand faci tot binele din lume si primesti in schimb un bocanc in cur, si te gandesti, "las` ca exista Dumnezeu ", atunci cand nu te uiti in ochii batranicii de la semafor care cerseste.. mila nu bani.. Dar ce sunt toate astea?! Lectii de viata. Viata in sine este o lectie, o pagina intr-o carte imaginara dar pe care toti suntem nevoiti s-o traim, fiecare in felul sau bun sau rau... iar ca o lectie in adevaratul sens al cuvantului, ti-o poate oferi acea persoana, care se trezeste dis de dimineata ( gen 4-5) si munceste cu soarele arzator in cap, care bea doar o sticla de apa, care mananca doar o portie de orez ( sa spunem) pe zi caci nu are mai mult, care se imbraca cu aceleasi haine la infinit, care nu barfeste pe "ala si pe ala" ca "ala are si nu da la altu", care trudeste cu mainile pline de bataturi, si totusi nu se plange de nimic. Isi traieste viata asa cum ii este scris, fara a se plange de ceva, lectiile de viata ti le ofera acei oameni care de fapt au totul si nimic, acei oameni care seara de seara stau la lumina lumanarii si ajung premianti, si totusi nu se plang. Si... by the way ! Viata e o curva cu cine ii se permite :)
    Kisses from Another side of beauty :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Am avut parte de multe evenimente, dintre care multe mi-as fi dorit sa nu se intample. Acum, imi doresc sa pot sterge amintirea lor.Cu toate astea, am avut si multe de invatat, asa ca daca nimic nu s-ar fi intamplat, nu as fi descoperit atatea.
    Am vazut cum, in cateva clipe, se poate destrama o prietenie de peste 14 ani, din motive .. materiale. Dar am invatat ca , daca cineva alege sa iasa din viata ta, atunci nu e cazul sa iti para rau. Am vazut atunci ca multora chiar le pasa, si persoane la care nu ma asteptam mi-au fost alaturi, asa cum persoane la care nu ma asteptam, m-au ignorat. A fost clipa in care am schimbat ceva la mine, intr-un sens bun, dssigur. Atunci, am fost nevoita sa ies din zona mea de comfort si am descoperit ca de fiecare data cand fac asta, ceva bun se intampla. De mica stiam ca nu e cel mai bun lucru sa te increzi in oameni. Iar in acea clipa, am realizat ca rutina ma tinea in urma. Asa, am devenit mai independenta, mai sigura pe mine. Am descoperit noi colective, in care acum ma simt minunat. Si am invatat ca intotdeauna trebuie sa fii tu insati si sa ai incredere in tine. Totul sta in asta!
    Ce altceva am invatat de atunci? De fiecare data cand iesi din zona ta de comfort, ceva frumos se intampla! Nu te desconsidera niciodata, caci nici nu stii cat de mult te apreciaza cei din jur pentru ceea ce esti cu adevarat! Ai grija la intentiile ascunse ale celorlati, dar nu te teme sa ii descoperi! Ai grija de tine, fizic si psihic! Si nu uita ca viata e scurta si imprevizibila, si fiecare zi trebuie sa fie una de neuitat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am dat click si share pe fb cu numele Andree Andree. (Nu pot lipi linkul acum)

      Ștergere
  24. Offff, l-am pierdut, cat de mult imi place acest ceas si cat de mult imi doream unul la fel....

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.