Comanda Yves Rocher cu reducere de 100 lei

   Acum cateva zile am primit un newsletter de la Yves Rocher, in care eram anuntata ca la o comanda de 200 lei primesc reducere 100 lei daca aplic codul HAPPY100. Imediat cum am citit am anuntat-o pe sora mea si ne-am decis sa facem o comanda impreuna. Fiecare si-a ales produse in valoare de 100 lei si am platit cate 50 lei.
  Gelurile de dus Yves Rocher sunt foarte cunoscute, mai ales pentru pretul lor extrem de mic, dar si restul produselor sunt foarte laudate.Urmeaza sa va arat ce contine comanda mea si care au fost reactiile mele.

   Aceasta este intreaga comanda:


   Rujul sub forma de creion a fost primul produs pe care l-am ales deoarece are o culoare foarte placuta si pretul a fost rezonabil. 25 lei 
   Cand l-am desfacut, l-am testat imediat... este cremos si are o culoare calda, hidrateaza buzele si lasa un luciu de bun gust. Voi reveni cu mai multe detalii intr-un articol special pentru el.



   Aveam nevoie de un corector si am ajuns si la categoria lor, asadar mi-am ales cel mai ieftin corector pe care l-am gasit si cea mai deschisa nuanta. Costa 25 lei.
   Normal ca l-am testat imediat si la prima aplicare mi s-a parut cremos si usor de aplicat. Despre efecte voi vorbi intr-un articol dedicat lui.



   Nu am mai incercat niciodata o oja de la Yves Rocher si imi doream de mult una. Cu aceasta ocazie am vizitat categoria lor si mi-am luat un set de 2 oje impreuna cu sora mea. Nuanta aleasa de mine este 53. Capucine. Imi place nuanta si arata exact ca pe site, acum sa vad cum se comporta.



   Era imposibil sa plasez o comanda fara sa imi iau cateva geluri de dus, 5 mai exact. Cea mai mare surpriza cand am deschis coletul a fost gelul de dus nectar zmeura. Am ramas extrem de socata cand am vazut cat de micut este. Simpatic foc, dar nu citisem ca are doar 50ml. 9 lei a costat


   Am mai luat un gel de dus pentru barbati care poate fi folosit si ca sampon. Tatal meu va fi posesorul lui :).
   Gelurile de dus cu portocale, grapefruit si floare de magnolie, au costat doar 7.90 lei si miros extrem de bine.





  Drept cadou pentru comanda plasata am primit cadou un parfum si un set de prosoape mici. Eu m-am ales cu acest set si sora cu parfumul.
   Aceste prosoape sunt fabricate in Italia si arata foarte bine.



A fost o oferta extrem de buna si ma bucur ca nu am ratat-o. Cei de la Yves Rocher chiar stiu cum sa-si surprinda clientii. 

You Might Also Like

12 comentarii

  1. Doamne, îmi imaginez deja cât de delicios miroase gelul de duş nectar cu zmeură :)) ♥

    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, miroase extrem de bine dar sincer mai mult imi place cum miroase cel de portocale. Te pup!

      Ștergere
  2. Ai dreptate o oferta foarte atractiva , sa le folosesti cu drag, si asa este cei de la Yves Rocher chiar stiu cum sa-si surprina clientii, ar fi bine sa-i surprida mereu placut,....................dar !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folositi cu placere.
    Cei de la Yves Rocher au mereu o multime de oferte tentante. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. ADOR gelurile lor de dus ! Miros atat de delicios. Si eu am profitat la un moment dat de oferta cu "Happy 100" si mi-am luat "doar" 10 geluri de dus :)) ...si alte maruntisuri.

    RăspundețiȘtergere
  5. ADOR gelurile lor de dus ! Miros atat de delicios si sunt foarte multumita de ele eu il ador cel mai mult pe ala fleur de magnolia de chine .Mognolia flower miroase superb

    RăspundețiȘtergere
  6. sa le folosesti cu placere draga mea..imi plac foarte mult aceste geluri de dus. Cei de la Yves Rocher au mereu o multime de oferte tentante.

    RăspundețiȘtergere
  7. rujul are o culoare placuta la fel si ojele. sa le folosesti cu placere. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa le folosesti sanatoasa toate produsele,imi place culoarea la oja si cred k gelurie de dus au un miros superb,eu ador gelurile de dus cu miros de fructe

    RăspundețiȘtergere
  9. Of tare mi.as fi dorit sa fi comandat si eu dar nu am apucat...asta e.
    Sunt super produsele sa te bucuri de ele!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte tare. Am si eu de la ei un gel de dus pe care il ador, inca nu l-am inceput, il tot aman ca sa nu il termin

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie cel mai mult imi place cel de prtocale, pe care il si aman sa il incep, am mai mirosit inca 3 in afara de cel pe care il am insa pe acesta l-am ales

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.