marți, 4 august 2015

5 lucruri pe care nu le-as schimba la mine

   Inspiratia pentru articolul de astazi a fost postarea Simonei (Vintagelook), care a vorbit intr-un articol recent despre 5 motive pentru care se iubeste si se apreciaza. Am fost rugata de cateva ori in ultimul timp sa scriu despre subiecte care ies din aria de "beauty&fashion", iar astazi vreau sa va marturisesc 5 lucruri pe care nu le-as schimba la mine.

   1. Faptul ca vorbesc mult. 
Stiu ca o persoana care vorbeste mult poate fi extrem de obositoare si care uneori nu se opreste exact cand trebuie si trece de la un subiect la altul cam prea usor. Eu sunt o astfel de persoana si am avut momente cand pur si simplu incercam sa ma abtin de la vorbit si exprimat opinii de frica sa nu obosesc persoanele de langa mine, sau sa fiu considerata un papagal vorbitor.
A fost o mare greseala, niciodata nu voi mai incerca sa imi ascund aceasta latura a mea, pentru ca fie ca vreau sa nu, imi place sa vorbesc si sa imi exprim sentimentele foarte detaliat. As putea spune multe lucruri in legatura cu acest subiect, dar raman la esenta.
P.S: Pe cat de mult vorbesc, tot atat de mult imi place sa ascult. Am invatat sa creez un echilibru intre cele doua. 

   2.  Ma atasez prea repede.
Fie ca sunt persoane, animale, lucruri... ma atasez foarte repede si asta imi aduce mult de suferit. De-a lungul timpului am incercat sa nu mai pun asa mult suflet in ceea ce fac sau mi se intampla, dar mi-am dat seama ca nu pot. De ce? Pentru ca asta ar insemna sa traiesc la o intensitate mai mica decat pot eu, ar insemna sa fiu intr-o continua stare de mijloc, sa nu fiu cea mai buna varianta a mea si sa devin o persoana pe care eu n-as vrea sa o cunosc. Nu! Nu voi schimba acest lucru la mine, poate pentru ca nici nu pot, dar sa daruiesti iubire acolo unde nu este, e ceva frumos si care nu poate fi descris in cuvinte. Da, voi avea mai mult de suferit, dar stiu ca voi avea la fel de mult de castigat... sau poate chiar mai mult.

   3. Nu ma intereseaza ce cred altii despre mine.
Am avut o perioada in care ma comportam exact cum credeam ca le convine celorlalti. Voiam sa cred ca sunt placuta de toata lumea, desi normal ca nu era asa pentru ca mereu va exista cineva care nu te va suporta... orice vei face si oricum vei fi. Am trecut de acea perioada si sunt mai fericita ca niciodata. Acum sunt de parere ca adevarata "Eu", va atrage oameni care mi se vor potrivi, oameni alaturi de care voi evolua ca personalitate si oameni care ma vor accepta asa cum sunt.

   4. Nebunie sau ce?
Sunt o fire foarte vulcanica si activa, am momente cand topai si cant, momente cand vreau sa dansez pana cad din picioare... am momente de nebunie molipsitoare si amuzanta. Nu pot sa vad o viata in care oamenii sunt monotoni, care merg pe strada fara sa rada, care la un concert pur si simplu asculta si nu canta sau topaie. Imi place distractia si ador momentele in care cei din jurul meu traiesc si nu se gandesc la problemele pe care le au. Nu vreau sa schimb asta la mine, deoarece un strop de nebunie trebuie sa existe in fiecare dintre noi.

   5. Sunt visatoare.
Visez, visez si iar visez. Am atatea vise care par imposibile si pe care nu le zic des sau oricui, pentru ca am dat de multe ori peste persoane care gasesc o adevarata satisfactie in a spulbera visele celor din jur. Nu imi place sa aud ca este imposibil, ca ai nevoie de spaga, ca X a ajuns acolo ca e nu stiu cum. Nu! Daca vrei, poti... restul sunt doar scuze.
Nu vreau sa schimb faptul ca sunt visatoare, si am lasat acest detaliu pentru finalul articolului deoarece aceasta calitate le mentine vii pe primele patru.
In viata este bine sa te agati de orice farama de speranta si sa traiesti exact asa cum vrei si asa cum esti.
Nu lasa pe nimeni sa iti spuna ca nu poti, ca nu e de tine, ca nu se poate. Se poate si vei reusi! 


As fi detaliat mult mai mult, dar ma rezum la cateva randuri in care am cuprins esenta a ceea ce cred si simt. Va invit si pe voi sa imi spuneti care sunt cele 5 lucruri pe care nu le-ati schimba la voi. Daca sunt mai multe, cu atat mai bine. Va imbratisez!











7 comentarii:

  1. Total de acord cu tine, nu trebuie să-ţi pese despre ceea cred alţii despre tine. Eu am muulte lucruri pe care nu le-aş schimba la mine, şi cred că e un lucru foarte bun! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :D Si Eu vorbesc mult Si ma atasez repede Si sunt visatoare dar vorba ta nu ne putem schimba Si cine ne place trebuie sa ne placa fix asa cum suntem

    RăspundețiȘtergere
  3. :D Si Eu vorbesc mult Si ma atasez repede Si sunt visatoare dar vorba ta nu ne putem schimba Si cine ne place trebuie sa ne placa fix asa cum suntem

    RăspundețiȘtergere
  4. :D Si Eu vorbesc mult Si ma atasez repede Si sunt visatoare dar vorba ta nu ne putem schimba Si cine ne place trebuie sa ne placa fix asa cum suntem

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo, trei ditre ele le am si eu si nu le-as schimba pt nimic in lumea asta. Cine ma place si vrea sa vorbeasca cu mine, sa nu incerce sa ma schimbe

    RăspundețiȘtergere
  6. Adevarul este ca cine ma place ma place si cu defecte si cu calitati ,dar totusi un lucru as schimba la mine sa nu mai fiu atat de emotiva si sa ma ma gandesc intai la mine nu la cel de langa mine(IN AMUNITE SITUATII)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu as schimba nimic la mine. Imi place asa cum sunt: mereu binedispusa, muncitoare, uneori ciufulita si imbracata aiurea, grasuta si uneori cocarjata de durerea de spate.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.