Tentatiile verii

   Astazi vreau sa arat ce se afla pe lista mea de cumparaturi, ce alegeri nebune am mai facut, ce combinatii de articole vestimentare m-ar tenta.

   Am ales ca produsele de prezentare sa fie de pe Romwe deoarece este un site foarte diversificat si am vazut multe produse tentante.

   M-am gandit la un outfit de vara, foarte lejer, cu un aer marinaresc si fara culori multe si obositoare.

   In partea de sus am ales o bluzita stil marinar, de un albastru deschis. O gasiti AICI(click).



   In partea de jos, pantalonii gri cu talie elastica sunt alegerea mea. Ii gasiti AICI(click).


   Din acest articol nu putea lipsi perechea de sandale cu platforma. Pe care le gasiti AICI(click).


Este un outfit simplu dar alegerile sunt cam indraznete.. nu stiu cum m-ar avantaja dar imi plac foarte mult si ma tenteaza. 

You Might Also Like

3 comentarii

  1. O alegere lejera pentru o seara racoroasa de vara...ma repet,ador sandalele...sunt superbe <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac sandalele. Am si eu unele asemanatoare. :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.