duminică, 19 iulie 2015

Sa vorbim despre rochiile Adona

   Rochiile au devenit o pasiune pentru mine, iar atunci cand vine vorba de calitatea lor in raport cu pretul, ma orientez catre Adona. Poate ca nu stiati, dar Adona si-a marit aria de produse comercializate, si a ajuns de la genti pana la rochii.

   Nu era de ajuns ca imi doream toate gentile... acum vreau si toate rochiile. Asa suntem noi, femeile, vrem tot ce ne place chiar daca nu avem nevoie.

   Dupa "cercetari" care s-au lasat cu o comanda, am decis sa va impartasesc si voua parerea mea, dar si rochiile care pe mine m-au atras si de ce.

  Sunt fana rochiilor simple dar de impact, rochii in care sa ma simt in largul meu. Prima rochie despre care vreau sa va vorbesc este Rochia Christina, care este foarte lejera, are un model deosebit si atractiv. Este perfecta pentru iesirile in miezul zilei si poate fi asortata cu o pereche de tenisi si un rucsac dragut tot de pe Adona.


   Rochia pe care urmeaza sa o prezint pe blog, pe care am primit-o recent, este Rochia Selene care este foarte frumoasa si de o calitate exceptionala. Ma bucur ca am facut aceasta alegere si abia astept sa fac un articolul dedicat ei.



Daca sunteti in cautarea unei rochii, va recomand cu drag ww.adona.ro, si fac aceasta recomandare din proprie experienta deoarece eu sunt foarte multumita. 

2 comentarii:

  1. Chiar te inteleg de ce vrei acum si toate rochiile :))))) .....sunt minunate <3

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.