Review Parfum Rise Beyonce

   In urma postarii de pe facebook, am inteles ca multi cititori sunt interesati de parfumul Rise Beyonce. Sincer, ma bucur ca am primit un feedback asa frumos, si voi scrie cu mare drag aceasta postare "parfumata".

   Parfumul Rise Beyonce l-am achizitionat de pe Aoro, si imi aduce aminte de Eurovisionul din 2014 care a fost castigat de Conchita cu melodia Rise like a Pheonix. Acest parfum este dulce si s-ar potrivi oricarei femei.







   De fiecare data cand port acest parfum ma simt mai feminina, mai sensibila, dar si puternica. Imi place sa creez cate o poveste pentru fiecare parfum pe care il am. Acesta deja are una de prima data cand l-am folosit, in mintea mea parfumul Rise este capodopera unei femei plina de griji, dar care are un suflet atat de bun incat emana prin simpla ei prezenta bunatate, feminitate, senzualitate. Rise este parfumul femeii care a reusit singura sa ajunga acolo unde si-a dorit, o femeie puternica, o femeie care nu se lasa coplesita de lucrurile care i se intampla.

   Eu il folosesc iarna sau seara cand ies in oras, datorita faptului ca este destul de dulce, iar pe caldura nu cred ca ar mai sta nimeni langa mine. In general parfumurile dulci vara, pe caldura, nu sunt indicate.

   Rezista aproximativ 3 ore pe piele si chiar o zi intreaga pe haine. Raportul pret-calitate mi se pare foarte bun si cu siguranta il voi achizitiona in continuare. Recunosc, design-ul sticlutei si al cutiei m-au facut sa-l cumpar, dar si faptul ca imaginea acestuia este Beyonce, o artista pe care eu o admir foarte mult.

 
   Apa de parfum Rise Beyonce este fabricata in Spania, sticluta mea are 50 ml si este mai mult decat suficient deoarece l-am folosit mult timp si nu s-a consumat nici macar pe jumatate. Sistemul de dozare este clasic, eu folosesc 3 "pufaituri" cum le zic eu, iar pretul sau este de 66 de lei.


   Sunt de parere ca un parfum trebuie sa ne reprezinte. Nu sunt adepta colectiilor de parfumuri, dar voi achizitiona in continuare pana il voi gasi pe cel care ma va reprezenta in totalitate. Nu vreau sa am multe sticlute cu parfumuri foarte diferite , ci unul care sa se potriveasca la orice si care sa ma defineasca. Vreau un parfum care sa nu fie prea dulce si nici prea fresh, unul care sa scoata in evidenta feminitatea dar si latura mea mai dura.

 
   Acest parfum nu este cel ales, dar pana il voi gasi pe cel descris mai sus, il voi purta cu mare drag. Rise Beyonce isi merita banii si voi admira de fiecare data design-ul sticlutei care este cu adevarat fascinant.

   Daca sunteti adeptele parfumurilor dulci vi-l recomand cu mare drag.  Daca deja l-ati achizitionat sunt curioasa de parerea voastra in legatura cu el.

   Tot ce am scris in acest articol este experienta mea, fiecare persoana are gusturi diferite si rezistenta parfumului difera de la o persoana la alta.

  In concluzie este un parfum bun care isi merita banii.

You Might Also Like

33 comentarii

  1. Sa il folosesti cu drag,eu inca nu l-am incercat ,dar sunt adepta a parfumurilor dulci si daca o sa am ocazia o sa il incerc sigur,multumesc pentru review ,foarte util pentru noi iubitoarele de parfumuri <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Cumnata mea il are..si este foarte incantata de el.. chiar o sa mi-l cumpar cat mai recent.. stiu mirosul si eu zic ca ti se potriveste de minune! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar m-ai convins ca trebuie sa merg sa il cumpar ;) Kisses Te astept pe blog-ul meu: https://laurafashionblog.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. acum m'ai facut si mai curioasa de miros <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca o sa il cumpar si eu ca am nevoie de un parfum nou.In plus, nici nu e prea scump.

    RăspundețiȘtergere
  6. As dori sa il incerc si eu ;am auzit de el din mai multe surse si sunt convinsa ca e ceea ce imi trebuie Naty Shor Moon

    RăspundețiȘtergere
  7. Un parfum minunat , o sa-l cumpar si eu curand!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa-l folosesti cu drag! :-*
    Mie nu-mi plac parfumurile dulci, imi provoaca dureri de cap ....prefer parfumurile fresh <3

    RăspundețiȘtergere
  9. O aroma Draguta si un parfum finuț , mu-as Dori sa i-l încerc 😄

    RăspundețiȘtergere
  10. roncea roxana fb
    Pare interesant parfumu ,o sa-l incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  11. Gheorghe Stefania
    FB: Stephanie Stef
    Un parfum minunat, il are sora mea si e foarte incantata, cred ca o sa-l cumpar si eu!

    RăspundețiȘtergere
  12. un parfum superb pentru zilele de vara

    RăspundețiȘtergere
  13. ungureanu gabriela4 iulie 2015, 03:53

    fb ungureanu gabriela...il am si miroase super bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Rotaru Gabriela Tatiana
    Un parfum minunat ,nepoata mea l-a avut si mirosea super toata casa nu numai hainele,superb!

    RăspundețiȘtergere
  15. Un parfum minunat si sotia l-a avut :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Cred ca este un parfum care miroase frumos si poate am sa il incerc si eu .

    RăspundețiȘtergere
  17. Ca orice femeie ador si eu parfumurile bune, nu ma dau in vant dupa parfumurile dulci, mie imi plac cele fresh cu miros fructat ,dar se pare ca acest parfum miroase bine ,multumim pentru review .

    RăspundețiȘtergere
  18. Minunat parfum, și eu am unul Bionce dar nu așa. Ce design elegant ... Andreea Grecu

    RăspundețiȘtergere
  19. Interesanta descrierea si chiar mi-a starnit curiozitatea

    RăspundețiȘtergere
  20. imi place parfumul, am avut si eu unu, miros placut.

    RăspundețiȘtergere
  21. Cred ca miroase stralucitor de frumos, dupa descriere.Elena Carmen Mocanu- facebook

    RăspundețiȘtergere
  22. l as incerca si eu,desi nu sunt adepta parfumurilor dulci,mai ales ca este vara,dar..o sa l testez

    RăspundețiȘtergere
  23. Un parfum placut pentru zilele de vara.

    RăspundețiȘtergere
  24. Sa il folosesti cu placere chiar mai facut curioasa :3 pe viitor poate o să-l achiziţionez si eu :3 :3

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu îl am, dar m-ai făcut curioasă.Îmi place forma sticluței și cochetez cu ideea că este un parfum dulce.

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu am acest parfum ! imi place tare mult forma sticlutei ! Si mai cred ca miroase tare bine .

    RăspundețiȘtergere
  27. cred ca in curand il voi cumpara si eu

    RăspundețiȘtergere
  28. Nu l-am incercat dar sper sa-l incerc cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
  29. L am primit de curand de la fatal meu ,un minunat parfum si miroase atat de bine ! Recomand!

    RăspundețiȘtergere
  30. nu il am dar din descrierea ta il vrea si eu imi plac parfumurile de genul acesta si las folosi pana la ultima picatura ..

    RăspundețiȘtergere
  31. il voi achizitiona pt sotie

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.