OOTD - Rochie verde deschis

   Am asteptat foarte mult rochita pe care o veti vedea in pozele de mai jos, initial mi-a placut mult de tot! Urmarea... mi se pare cam lunga pentru mine, imi sta bine dar nu e genul meu. Eu sunt mai nebunatica, mai zapacita, mai copil si aceasta rochie nu reflecta personalitatea mea.

   Datorita acestui lucru rochia a ajuns in posesia surorii mele, care abia astepta de mult timp sa ii cedez si eu un obiect vestimentar.  Ma bucur ca ei ii sta mult mai bine decat imi sta mie.

   Recunosc ca atunci cand am facut pozele nu aveam niciun chef, era dimineata si se vede pe fata mea cat de somnoroasa eram. Va rog sa faceti abstractie de fata mea si sa concentrati atentia asupra rochiei. :))

    Va las pe voi sa trageti concluziile.






SORA MEA:


You Might Also Like

5 comentarii

  1. Arati bine si dimineata :) Imi place foarte mult culoarea, insa iti dau dreptate... este prea lunga. In plus nu stiu cum se aseaza pe corp cand stai pe scun si daca arata sau nu ceva mai mult decat e voie :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Extremely sexy! Asa vad eu rochia asta! Pe fiecare dintre voi se asaza frumos!
    Am vazut pe site cum arata in partea din spate si imi pare cam aiurea banda aceea neagra doar pe jumatate de talie - in fata nu creeaza aceeasi impresie! Nu stiu cat lasa la vedere in timpul mersului sau, vorba Mihaelei, cand te asezi!

    Pupici, fetelor!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce interesanta e rochita si culoarea! Va sta foarte binee !

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu zic ca ti sta super cu ea.Nu trebuia sa o dai se potriveste formelor tale :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti sta super cu ea, si s-ar potrivii cu rimelul verde din articolul anterior, ce zici?

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.