OOTD ( rochie si geanta Adona)

   V-am povestit in articolul de ieri despre rochiile Adona, iar astazi a venit timpul sa va arat cum am ales sa port o rochie si o geanta Adona.

   Rochia Selene este o rochie lejera, perfecta pentru plimbarile in parc sau pentru iesirile la terase. Eu m-am simtit foarte bine in ea, materialul este de calitate si asta se poate observa de la prima atingere. Este prevazuta cu doua buzunare in partea din fata, situate lateral pe portiunea neagra, ceea ce o face sa fie si mai chic.

   Alaturi de Geana Carmela, outfitul a fost o reusita. M-am simtit foarte privita atunci cand faceam pozele... dar dupa ce te obisnuiesti cu privirile iti dai seama ca lumea intelege de ce faci poze.  Am ales sa port o pereche de pantofi cu toc si cred ca am facut alegerea perfecta.

   Se observa faptul ca acest outfit este  definitia simplitatii care mereu a fost o arma a seductiei pentru femei.

   Sunt foarte multumita de calitatea produselor de la Adona, de rapiditatea livrarii ( a ajuns la 1 zi dupa ce am facut comanda ) si de amabilitatea persoanelor din spatele acestui minunat site. 
   Daca sunteti in cautarea unei rochii sau a unei genti, eu va recomand cu drag www.adona.ro.










Sa aveti o zi minunata, va imbratisez cu drag!

You Might Also Like

5 comentarii

  1. au produse de calitate, m-au prins si pe mine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu pot spune decat waw! esti superba! rochitza este foarte dragutza, la fel si geanta iar pantofi pot spune ca i ador! felicitari, ai o tinuta foarte reusita! te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunata rochia :) Si despre adona ai dreptate am o geanta de la ei Si e foarte bine finisata si ei se poarta extrem de politicos

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pkace rochia la nebunie,e foarte frumoasa,imi plca cu cade pe corp,pare foarte lejera si imi place ca un pic larguta si nu mulata pe corp...si geanta e superba,chiar saca nu prea e genul meu,eu port mai mult genti mici si mai sport,dar in ultima perioada ma cam atrag si cele mari....oricum esti foarte frumoasa,rochita iti vibe de minune si esti foartw fotogenica,felicitari

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.