Nude & Roz pentru buze

   In ultimul timp nu am avut timp sa scriu pe blog, dar astazi vreau sa va arat doua produse Flormar pe care le-am primit spre testare. Le-am inclus pe amandoua in acelasi articol deoarece fac parte din aceeasi categorie, sunt amandoua pentru buze.
   Vedetele de astazi sunt aceste doua produse: Precious Lipstick si Precious Lipgloss din colectia Light Of Flowers.



   Rujul este nuanta LF32, un nude foarte pal pe care l-am incercat imediat cum l-am primit. Rezultatul nu a fost cel asteptat deoarece ma face sa arat foarte palida si imi ia din expresia fetei, Este foarte hidratant si cremos, este o senzatie foarte placuta atunci cand il aplic pe buze. Este potrivit pentru sezonul de toamna mai mult, cel putin asa il percep eu. Cu siguranta il voi purta in diferite combinatii, poate cu un gloss care sa-l scoata din zona de "sumbru".


   Gloss-ul este foarte pigmentat si extrem de roz, ceea ce nu este exact pe gustul meu deoarece rozul tipator si luciul foarte evident, nu fac combinatie buna pe buzele mele.  Imi place ca este usor de aplicat si face exact ceea ce promite "leaves lips looking incredibly smooth and lucious".
   Eu am ales sa-l port ca in a doua poza, presez cu o discheta demachianta pe buze, ii iau luciul si raman cu un roz foarte placut si natural. Este nuanta LF46.



Ceea ce am apreciat mereu la produsele Flormar, care este valabil si pentru aceste 2 produse, este mirosul foarte placut pe care il au. 

You Might Also Like

13 comentarii

  1. Rujul nude nu mă atrage, îmi plac culorile vii, în schimb gloss-ul arată demențial.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie îmi place cum arată gloss-ul și așa , în starea lui pură :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunata culoarea gloss- ului si pentru ca i-ai sters luciu ,cu siguranta se pastreaza mai mult timp pe buze.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa fac si eu cu gloss-ul, ii sterg luciul si arata super. Nuanta nude pe care ai folosit-o imi place foarte mult...si rozul e ok, dar prefer nude. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place foarte de mult luciul , iubesc rozul, iar rujul este dragut si el! pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi plac amândouă şi consider că avand tenul mai închis imi vin bine . Cam aşa fac şi eu cu glossul:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de minunat arata cel nude, imi place la nebunie aceasta nuanta si mai ales cum se intinde.

    RăspundețiȘtergere
  8. Grozave toate trei, cea roz aprins ma atrage cel mai tare si ma reprezinta cel mai mult. Insa sunt superbe toate trei

    RăspundețiȘtergere
  9. Cel nude arata bine,pacat ca nu ti se potriveste... luuciul imi place cum ramane pe buze :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Amanadoua sunt frumoase ca nuante,prefer rujul nude,ptr ca nu sunt adepta culorilor prea tipatoare,dar imi pkace si luciul,mai ales a doua varianta,nu stiam ca se poate lua luciul asa,mersi de pont,am sa incerc si eu....sa le folosesti cu drag pe amandoua

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.