Gel Purificator Pellamar - review

   Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs de la Pellamar. Voi incerca sa nu ma lungesc cu vorba, pentru ca si eu stiu cat de obositor este sa citesti un articol extrem de lung, care se abate de la subiect.

   Produsul despre care voi scrie este Gelul purificator pentru ten gras si mixt, gel care face minuni cu tenul meu.



   Ca si crema de corp tot de la acest brand, gelul acesta vine intr-o cantitate mare de 250ml. Nu trebuie aplicat mult produs, il folosesc toate femeile din familie ( mama, eu, sora ), si se pare ca toate avem aceeasi parere despre el.

   Acest gel promite purificarea pielii fara a o irita sau usca. Substantele bio active elibereaza porii, protejand impotriva formarii punctelor negre si a comedoanelor. Combinatia special selectata a componentelor active indeparteaza excesul de grasime de pe suprafata pielii si regleaza activitatea glandelor sebacee.

   Tenul meu este mixt si prezinta anumite suprafete care au tendinta de ingrasare, cateva puncte negre pe nas si pe barbie,cate un cos ici colo. Cand folosesc acest gel purificator, tenul meu radiaza! Inainte de aplicare ma uit in oglinda iar fata mea este rosie, grasa, cu mosntuletii evidenti, puncte negre uracioase, dar dupa aplicare tenul meu devine mai alb, roseata dispare, punctele negre nu mai sunt vizibile si roseata de pe cosuri dispare.

   Eu il folosesc de fiecare data cand am timp si sunt foarte multumita. Acesta se plica pe pielea umeda si se maseaza cu miscari circulare. Lasati sa actioneze 2-3 minute apoi clatiti cu apa calduta.

   Dupa folosirea lui, simt cum pielea mea se strange, nu e o senzatie foarte placuta, dar dupa ce aplic orice crema ( eu o folosesc in special pe cea tot de la Pellamar ), tenul meu este perfect.

   Patru cititoare ale blogului meu au avut sansa sa incerce produsele lor, deoarece le-au castigat in cadrul concursurilor de pe pagina. Astept si parerile lor in comentarii pentru a va demonstra ca acest brand este cu adevarat unul de calitate.


You Might Also Like

4 comentarii

  1. Spre norocul meu nu am ten gras....dar produsele Pellamar sun minunate,multumesc pentru review draga mea :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana cand nu am castigat de la tine un produs Pellamar nu stiam de ele. Pur si simplu m-am indragostit de calitatea lor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te-am nominalizat la "10 beauty questions" TAG! http://beau-typhoon.blogspot.ro/2015/07/tag-10-beauty-questions.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Effaclar-ul meu e pe terminat, cred ca acesta va fii urmatorul meu gel de fata !

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.