miercuri, 22 iulie 2015

Gata de petrecere?

   Am asteptat mult rochita pe care o prezint astazi, dar se pare ca rochiile largute nu ma avantajeaza. Cu toate acestea imi place foarte mult modelul care este unul deosebit, dar si materialul. Marimea este universala si chiar daca pare ca imi este cam mare, mie imi vine mai bine decat surorii mele care poarta cu un numar mai mare ca mine.

   Pantofii sunt foarte frumosi, putin incomozi datorita tocului inalt si faptului ca nu au deloc platforma. Glezna mea "tipa" cand ii pun in picioare dar sper sa ma obisnuiesc cu ei.

   Imi place combinatia dintre rochie si pantofi, dar va las pe voi sa apreciati sau nu vestimentatia.

   Imi pare rau ca nu am putut realiza poze in alta parte, ca nu am un aparat bun si nici fotograf care sa-mi faca poze. Rolul articolelor de acest gen este sa va prezint produsele si calitatea lor, pentru ca voi sa va creati o imagine legata de aceste site-uri din strainatate.







Intensitatea culorilor rochiei este ca in ultima poza. :)

3 comentarii:

  1. Foarte speciala rochita. Astfel chiar esti pregatita de petrecere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foaaaaarte muuuult rochia! Imi pare rau ca am ratat-o. :(
    Arati extraordinar.
    Te pup!
    __________________________________________________
    LESS IS MORE
    www.ancafr.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut si eu in cos pantofii dar nu i-am luat temandu-ma exact de ceea ce spui - se vede ca e calapodul nu tocmai prietenos! Altfel, ei sunt fabulosi! :)
    Nu stiu de ce spui tu ca rochia nu te avantajeaza, imi pare ca se asaza asa cum trebuie pe tine! Pretul rochiei e ajustat si el in concordanta cu al celor de ocazie! :)

    Pupicei, Madalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.