marți, 14 iulie 2015

Floarea Soarelui si ia mov...

   Ma bucura mult faptul ca ia romaneasca a devenit model pentru articolele vestimentare de pretutindeni, iar astazi vreau sa va arat ia mea de pe FeelFree.

   Pot spune ca a fost dragoste la prima vedere deoarece atunci cand am vazut-o pe site eram deja fascinata si ma vedeam imbracata cu ea. Mi-am dorit mult sa fac poze profesionale deoarece este o ie superba, de un mov inchis care iti mangaie privirea. Este formata din doua piese: maiou + ia propriu-zisa, si desi afara era foarte cald, eu ma simteam mai bine decat intr-un tricou.

   Are un design minunat, ma face sa par un pic mai plinuta dar cui ii mai pasa atunci cand e imbracat cu ceva care ii place la nebunie si in care se simte bine.

  Sunt sigura ca va fi purtata mult timp si cu acelasi drag ca prima data, iar pe site-ul de unde o am, puteti gasi multe produse frumoase care sunt facute special pentru femeile care isi doresc ceva de calitate.

   Mi-a atras atentia faptul ca in partea de sus pe spatele iei, este inscriptionat numele brand-ului FeelFree, cara o face si mai speciala.

   Gata cu vorbaria, las pozele sa vorbeasca de la sine! Chiar daca soarele nu a tinut cu mine si calitatea pozelor nu este una superioara, sunt sigura ca se observa fericirea pe fata mea... si asta e cel mai important, sa te simti bine atunci cand porti ceva!

O gasiti AICI(click)















Sper ca v-a placut acasta postare. Nu uitati sa vizitati site-ul FeelFree.

9 comentarii:

  1. Ia va ramane veșnic tânără ... Oricine o va purta va întineri odata cu ea ... E minunata .... Și sta bine pe oricine o imbraca..și aceasta care ai imbracato ma lăsat fără cuvinte ... E minunata... Splendidă și sexi în același timp ... Și tu esti o drăguță..
    . :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb :) cand m-am hotarat sa ma duc sa fac si eu niste fotografii in floarea soarelui,surpriza.....de la furtuna de saptamana trecuta :( e facuta praf e la pamant toata :(((((((((((

    RăspundețiȘtergere
  3. E tare frumoasa ia si culoarea ei e superba.

    RăspundețiȘtergere
  4. Este superba ia...nu am mai vazut asemenea model sau culoare,dar imi place foarte mult,mai ales ca este si mov inchis,o culoare pe care o ador...sa o porti cu drag....au iesit niste poze minunate <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place foarte mult ia! Pozele in lanul de floarea soarelui sunt superbe!
    Te pup, Anca.
    _______________________________________________________________
    LESS IS MORE
    www.ancafr.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. este superba si culoarea si iia si ti sta minunat in ea! Ideea cu lanul de floarea soarelui e foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumoasa ia este minunata iesi din anonimat cu ea

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar este foarte frumoasa. Ia mereu este palcuta, simbolul nostru.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.