Cum ma machiez singura (Before&After)

   Ieri v-am intrebat pe facebook daca doriti sa va prezint un machiaj facut de mine, iar frumoasele voastre comentarii m-au facut sa ma apuc imediat de treaba. Din pacate nu am mai avut timp sa scriu aseara acest articol, dar acum sunt pregatita sa va explic cat pot eu de bine pasii pe care ii urmez.

Daca sunteti curioase ce a rezultat inainte sa cititi: 





   Nu am produse profesionale sau de la brand-uri foarte cunoscute... ma descurc cu ceea ce am si cam atat. Ideea este ca acest articol il fac pentru a va ajuta, voi scrie asa cum as fi vrut eu sa citesc atunci cand habar nu aveam sa tin o pensula in mana :)).

   Inainte de a incepe explicatia propriu-zisa, vreau sa va spun ca eu nu tin cont de reguli si daca pensula X este pentru altceva decat cum o folosesc eu. Eu improvizez si vad ce iese.

    Pentru inceput este important sa va curatati fata, iar eu folosesc Cleansing Tonic de la Flormar. Imi da o senzatie de ten curat si hidratat. Dupa acest pas trec direct la machiajul ochilor. Inainte de a folosi fardurile, apelez la un primer ( Eye Perfection Flormar) pentru rezistenta machiajului dar si pentru ca intensifica culoarea fardurilor.

   Pentru machiajul de astazi am folosit Salvation Palette de la Makeup Revolution care contine culori perfecte pentru un machiaj de seara, majoritatea fiind sidefate.



   In coltul intern al ochiului am folosit un roz pal, este o nuanta deschisa si usor sidefata. Eu folosesc mereu o culoare deschisa atunci cand realizez acest pas deoarece imi alungeste ochiul si il face sa para mai mare.

   In continuare am aplicat o nuanta pe care eu o ador, nu stiu cum sa o explic exact... este un galben spre caramiziu.

   In coltul extern am aplicat un mov inchis pe care l-am blenduit si am dus pensula catre partea superioara a pleoapei aproape de spranceana, pentru a da forma machiajului.

   Dupa ce am amestecat bine culorile si machiajul a prins forma, am aplicat un fard negru in locul in care pleoapa se intalneste cu arcada si l-am blenduit bine. Pasul urmator consta in aplicarea unui tus negru ( eu am folosit tusul de la Flormar ).

   La final cu ajutorul unei pensule de dimensiune medie, am aplicat sub spranceana un fard alb pentru a delimita machiajul.

   Urmatorul lucru pe care l-am facut a fost sa imi acopar punctele rosii de pe fata cu un corector verde ( Flormar), apoi am aplicat Fondul de ten The One cu ajutorul unui buretel de la Cupio ( asemanator cu cel de la Real Tehnique ) si apoi am folosit pudra The One.

   Am revenit la machiajul ochilor si am folosit putin creion alb pe linia apei, pe linia genelor am folosit un creion negru. Am plicat un strat de mascara bio de la Phyt's Cosmetics apoi alt strat de Scandal Eyes Mascara de la Rimmel.

   Pentru sprancene am folosit kit-ul Focus&Fix de la Makeup Revolution si pentru conturare bronzer-ul de la Rimmel. Rujul folosit este cel de la Flormar caruia i-am facut 2 review-uri.

   Stiu ca nu am folosit termeni profesionali, am incercat sa explic cum pot mai bine si sper ca ati inteles cat de cat.


Asta a rezultat: 





Si ca sa radem putin :))



You Might Also Like

15 comentarii

  1. imi place combinatia de culori, imi place culoarea rujului ( el e inculpatul de care imi vorbeai nu? :D ). Inteleg de ce esti modesta :))) dar nu trebuie sa fi pentru ca esti foarteee frumoasa <3 ... ai niste ochi superbi <3 . Iti sta minunat!
    te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, el este inculpatul :D. Multumesc frumos :* la modestie mai lucrez :)) Nici ochii tai nu sunt mai prejos! <3

      Ștergere
  2. Imi place machiajul ochilor,foarte frumos si natural...de ruj ce sa mai zic,vin eu si il fur cat de curand,pana nu il termini :))))))....pupici scumpa mea frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca orice fetita, de mica tanjeam la machiajele mamei, si imi ‘mazgaleam‘ chipul in fel si chip. Prin aceasta obtineam un adevarat motiv de a face o atmosfera hazile in fata mamei. Am inceput sa ma machiez pentru prima oara la varsta de 19 ani.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ți-a ieșit foarte drăguț. :) Și eu folosesc culori asemănătoare pentru a mă machia, dar pentru ruj folosesc ceva mai ...„discret” cred. Oricum, îți stă super!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eşti frumoasă şi cu machiaj şi fără. Îmi place culoarea rujului la nebunie!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Este un machiaj care arata super profesional. Imi place enorm. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Niciodată nu am răbdare la machiat, fard de pleoape, rimel, creion, nu am răbdare să aplic și fond de ten, arată foarte bine machiajul, am să încerc

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place la nebunie culoarea rujului! Machiajul este foarte reusit.

    RăspundețiȘtergere
  9. Esti talentata! Ai reusit o combinatie de culori care iti vine foarte bine. Eu nu reusesc mereu sa dau viata unei idei, dar tu ai ai reusit perfect. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari pt frumoasa combinatie de culori,a iesit un make-up frumos si placut privitorilor,Esti talentata si foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.