Cum accesorizez o geanta colorata Adona

   Gentile colorate mereu au fost o provocare pentru femei, chiar si eu am avut o astfel de incercare. Ce anume s-a intamplat? Ei bine, stiti momentul acela cand pur si simplu va indragostiti de o geanta, o doriti cu o pasiune cum numai noi femeile stim, si o cumparati? Asa mi s-a intamplat mie... am ales, am cumparat, am primit... dar nu m-am gandit ca modelul gentii, amestecul de culori (verde si roz) nu vor fi asa usor de asortat cu un obiect vestimentar.
   Datorita acestei intamplari, astazi vreau sa va spun cum as accesoriza eu o geanta colorata cu o rochie. Bineinteles ca produsele alese vor fi de pe Adona.ro, site-ul care si-a marit orizontul de produse comercializate, de la genti pana la imbracaminte.

   Cu ceva timp in urma mi se parea absolut normal sa imi aleg un produs vestimentar si apoi sa gasesc o geanta careia sa i se potriveasca... acum, cand gentile colorate ma fascineaza, treaba sta invers. Asadar am ales geanta care mi-a atras atentia prima data, si apoi minunata rochie.

   Rosu marsala este o nuanta puternica, o nuanta ce mie imi inspira feminitate impunatoare, o personalitate care iti taie rasuflarea, iar geanta Lia imbina cu maiestrie modelul clasic si profesional, cu aceasta nuanta de rosu spre mov, care o transforma intr-o adevarata geanta moderna.



   Am ales ca geanta Lia sa fie cea care da farmec si culoare tinutei, deoarece rochia Adaline care parca este  "sufletul ei pereche" inspira simplitate, eleganta, feminitate, rafinament... deoarece negrul nu se va demoda niciodata si va fi arma femeii sigure pe ea, pentru totdeauna.




   Am ales aceste doua piese deoarece ma reprezinta, rochia este alegerea cuminte datorita modelului elegant si care nu arata prea mult, aceasta semnificand latura mea cuminte si linistita. Geanta, pe de alta parte, este alegerea indrazneata dar care este invaluita de mister deoarece nu este rosu pur si simplu, ci este rosu marsala, ceea ce dezvaluie latura mea indrazneata si misterioasa.

   Mereu am fost de parere ca o tinuta trebuie sa ma reprezinte, fie ca am ales ceea ce port intr-un moment de nebunie sau unul de liniste... ea trebuie sa ma reprezinte pe mine in orice moment al vietii. Aceasta tinuta este perfecta pentru multe dintre voi, cititoarele mele, si cu siguranta nu vom trece neobservate si admirate atunci cand le vom combina.

   Pantofii stiletto cred ca sunt alegerea perfecta pentru aceasta tinuta, alaturi de accesorii finute, precum o bratara de argint si cercei micuti si stralucitori.

You Might Also Like

19 comentarii

  1. Daaaa,ca de obicei ma uimesti cu alegerile tale minunate ....geanta Lia e superba,culoarea marsala este o culoare pe care o ador,iar rochia Adaline,vesnicul clasic negru este minunata <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca geanta are o culoare fara alb sau negru,caut o rochita intr o culoare nude,bej ceva mai pal,si caut un accesoriu in culoare gentii,incaltamintea sau o bratara.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aleg o rochita care sa aiba o singura culoare (de preferat rochita sa fie neagra)

    RăspundețiȘtergere
  4. Port rochii inflorate la care asortez o poseta colorata, intr-o singura culoare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ador rochitele inflorate din material usor gen matasa de culori vi intense care inspira pofta de viata genul baby doll pe care le asortez mereu cu o geanta ce va fi in ton cu culoarea sandalutelor ce le port accesorizez mereu lookul si cu un ceas sau o bratara finuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. O geanta colorata precum cele de la Adona doresc sa o pun in evidenta ,asadar eu as asorta geanta colorata la o rochita Little black dress sau la o rochita bej simplu dar elegant

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de frumoasa este geanta! Imi place si culoarea dar si faptul ca poate fi asortata atat la o tinuta eleganta, cat si la una de toata ziua, de vara.

    RăspundețiȘtergere
  8. As asorta cu o rochita neagra eleganta.

    RăspundețiȘtergere
  9. O rochie neagra , pantofi stiletto rosii si o gentuta colorata care sa mearga toate impreuna

    RăspundețiȘtergere
  10. imi place articolul,geanta Lia e superba,culoarea marsala este o culoare pe care o ador,iar rochia Adaline,vesnicul clasic negru este minunata

    RăspundețiȘtergere
  11. Trica Viorica9 iulie 2015, 17:30

    As asorta aceasta rochie https://www.facebook.com/adona.ro/photos/pb.626078304166974.-2207520000.1436487419./805131766261626/?type=1&theater cu aceasta geanta https://www.facebook.com/adona.ro/photos/pb.626078304166974.-2207520000.1436488115./805126629595473/?type=1&theater

    RăspundețiȘtergere
  12. aleg o rochie crem, pantofi stiletto

    RăspundețiȘtergere
  13. Aleg o rochie uni ,eventual intr-una din culorile din geanta.

    RăspundețiȘtergere
  14. As alege o rochie de culoare albastru inchis,pantofi stiletto negri si aceasta minunata geanta.

    RăspundețiȘtergere
  15. O rochie alba .
    as dori sa castig aceasta rochie http://www.adona.ro/rochie-joleen.html

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.