Crystal Eyes Double Contact Mascara Green Flormar - review

   Am primit recent de la Flormar cateva produse spre testare, pe care vi le-am aratat intr-o poza pe facebook. Astazi vreau sa va prezint experienta mea cu rimelul Crystal Eyes Double Contact Mascara Green.

   Acest rimel este unul modern care are doua capete, unul contine o baza fortifianta pentru o alungire dramatica, iar al doilea capat contine o culoarea atragatoare (in cazul meu, verde). Acesta nu contine parabeni si tara de origine este Turcia.

   Nu am mai incercat niciodata un rimel colorat, si cu atat mai putin unul care are doua capete. Asa ca imediat cum l-am desfacut, l-am si pus la treaba. Periuta de aplicare a bazei este delimitata  in trei sectiuni, ceea ce face mai usoara aplicarea ei. Aceasta baza este un rimel negru care mi-a alungit genele, le-a dat o forma frumoasa si voluminoasa, fara sa le incarce. Este un negru intens care poate fi folosit singur, fara a fi aplicata culoarea verde din celalalt capat.

   In capatul opus se afla culoarea propriu-zisa si anume verde, pe care am aplicat-o peste baza, iar culoarea sa este vizibila la lumina. Acesta incarca usor genele, oferindu-le o nuanta superba de verde, este usor sidefat si imi scoate ochii in evidenta.

  Cu ajutorul acestui rimel am un look aparte, nu este nevoie sa aplica fard sau tus, deoarece simt ca intreg machiajul este complet. Eu l-am folosit in multe combinatii si rezista chiar o zi intreaba fara sa se intinda. Culoarea verde este un pic cam solida, ma asteptam sa fie mai usor de aplicat (ca la un rimel normal), dar este ok si asa.

   Il recoman cu drag, isi face bine treaba iar rezistenta sa este uimitoare. Iubesc produsele Flormar, iar acest rimel nu este o exceptie.




REZULTAT


You Might Also Like

1 comentarii

  1. interesant, insa o culoare asa aprinsa nu stiu daca as purta si as indraznii sa apar cu ea...insa indrazneata alegere, da

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.