joi, 2 iulie 2015

CC Cream-ul Bourjois - review

   Nu sunt adepta fondurilor de ten, poate si pentru ca nu am mare nevoie de el. Sunt norocoasa si am fost inzestrata cu un ten curat care rar imi face probleme. Da, in ultimul timp a inceput sa imi apara cate un monstrulet, dar eh se mai intampla.

   Chiar si asa, la unele evenimente folosesc un produs care imi ofera un aspect mat, o acoperiere medie a imperfectiunilor si care in combinatie cu un machiaj al ochilor frumos, creeaza un impact atunci cand sunt vazuta.

   Acest produs este CC Cream-ul de la Bourjois, pe care deseori il folosesc in combinatie cu fondul de ten The One deoarece CC-ul este mai inchis la culoare iar fondul de ten mai deschis, si astfel ajung la nuanta pielii mele.

   In review-ul de astazi am folosit doar produsul care constituie obiectul principal al articolului si anume CC Cream-ul. Dupa cum bine stiti ( sau nu, dar veti afla acum), acest produs se apropie de fondul de ten mai mult decat de o crema hidratanta si are rolul de a hidrata pielea, de a ascunde imperfectiunile, ofera protectie solara, matifiaza si corecteaza culoarea pielii.

   CC Cream-ul 123 Perfect de la Bourjois contine 3 pigmenti: anti-oboseala, anti-roseata si ani-pete. Acestia au rolul de a da tenului luminozitate si aspect mat.


   Experienta mea cu acest produs este una foarte placuta, este preferatul meu si l-am folosit de multe ori atunci cand am avut persoane de machiat, si multe dintre ele m-au intrebat de unde poate fi achizitionat.

   Rezista pe ten pana la 10 ore, nu imi simt tenul incarcat sau lipicios atunci cand il folosesc, are un miros foarte placut atunci cand il aplic si pentru mine este un plus. Nuanta este 32 Light Beige, are 30 ml si este mai mult decat suficient deoarece l-am folosit foarte mult timp si cred ca este consumat cam jumatate.




   Tubul este din plastic, foarte practic deoarece nu se poate sparge, il pot lua oriunde cu mine deoarece este subtirel, singura problema pe care am avut-o a fost faptul ca la inceput curgea prea mult.

   Este un produs foarte bun pe care il recomand, si veti vedea mai jos imagini inainte&dupa pentru a va crea o imagine asupra acestuia.

**Scuzati fata obosita si parul ciufulit si nearanjat.















24 de comentarii:

  1. Nu l-am folosit inca, dar din review-ul tau pare bun :) O sa-l caut si eu sa mi-l cumpar ;)
    Multumim de review! :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare super <3 Trebuie neaparat sa il incerc si eu cat mai repede!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant! Chiar m-ai convins sa il achizitionez! Sunt foarte curioasa de rezultatele pe pielea mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesant... Nu prea folosesc fond de ten ... Dar au trecut anii și simt ca ar trebui să încep să.l folosesc .... Multumim pentru review....tine-o tot asa ... :) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu l-am folosit inca pentru ca nici nu il stiam, dar dupa cum arata pe pielea ta imi place. Sper pe viitor sa-l incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  6. De unde il. Cumperi? miar place sa il incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  7. Faptul ca rezista 10 ore pe ten este excelent !
    nicoletapasescu@yahoo.com
    FB: Pina Colada

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim pentru review, pare foarte promitator, desi inca nu l-am incercat pina acum, in viitor o sa-l caut si eu ca sa-l cumpar... observ ca are putere mare de acoperire, de matifiere si pare foarte natural..important mi se pare faptul ca contine cei 3 pigmenti, mai ales ca tenul meu pare tern si obosit si ma confrunt cu acele pete maronii de la soare, pe care incerc cat pot sa le acopar.

    RăspundețiȘtergere
  9. Trica Viorica4 iulie 2015, 11:31

    Super-interesant,nu l-am folosit pana acum,dar mi-as dori tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu il am si este foarte bun. O seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place cum ai descris acest produs, pare foarte bun si mi-ar placea sa-l achizitionez (am tenul gras si cred ca o sa ma ajute mult...asta daca o sa gasesc nuanta potrivita pentru tenul meu).

    RăspundețiȘtergere
  12. demult voiam sa il incerc si eu, acum ca am cititi si parerea ta despre el.cred ca il pun pe lista de cumparaturi

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumim pentru review. Nu am folosit inca CC Cream-ul Bourjois, dar ma tenteaza.

    RăspundețiȘtergere
  14. Chiar m-ai convins sa il achizitionez!

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  16. lautarescu adriana8 iulie 2015, 05:31

    Sunt foarte curioasa de rezultatele pe pielea mea.
    il cumpar

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.