Bluza aurie din dantela

   Cand am vazut aceasta bluza am fost fascinata si timp de 2 comenzi nu mi-am facut curajul sa o aleg. A treia comanda era predestinata ei ( 3-numar magic), mi-am luat inima in dinti si am zis fie ce-o fi, eu o iau sa am sufletul impacat!

   Am asteptat aceasta comanda foarte mult; bluzita alaturi de rochia verde din articolul anterior sunt cele doua produse pe care mi le doream enorm. Si in cazul bluzitei surpriza nu a fost frumoasa atunci cand m-am imbracat cu ea. Datorita bustului meu cam prea generos, ea nu este pentru mine, imi este micuta si ma strange. Nu a fost problema nici de aceasta data deoarece si-a gasit proprietara imediat, deoarece am prietene slabute si imediat a ajuns in "custodia" Anei.
 
   Totusi nu am vrut sa trec cu vederea si sa o las doar in amintirea mea, vreau sa v-o arat si voua deoarece merita un articol dedicat ei. Astazi va prezint combinatia dintre bluza si pantalonii negri cu talie inalta. Nu v-am spus ca m-am indragostit de un nou parfum, si anume Luck de la Avon? Ei bine, este parfumul meu preferat de seara, este dulce si subtil, foarte feminin.

   Nu va las sa plecati de aici si fara sa vedeti niste poze.







You Might Also Like

2 comentarii

  1. Nici eu nu a constitutia pentru bluzite de acest gen ;data viitoare va trebui sa iei cu o marime mai mare pentru orice eventualitate Naty Shor Moon

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi se pare destul de interesanta, si sunt curioasa cum ar venii pe mine o astfel de bluzita

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.