Banii sunt la un click distanta

   Pe vremea cand n-aveam nicio treaba cu blogul, eram foarte interesata de metode simple prin care puteam castiga cativa banuti. Dadeam un search pe google cu speranta ca poate cineva a descoperit reteta magica de a face bani usor, si sa aflu ca sunt la un click distanta de averea mea numarata in miliarde.

   Va dati seama ca nu a fost asa cum gandeam eu pe atunci, si am inceput sa ma documentez putin cate putin, sa aflu metode bune sau mai putin bune de a castiga bani.

   In drumul meu al cunoasterii am descoperit metode care m-au facut sa-mi pierd timpul, asta pana cand mi-am dat seama ca e o "smecherie". Am inceput sa nu mai cred tot ceea ce citeam, iar ce mi se parea mie ca suna prea bine, nu ma mai atragea deloc.

   Astazi vreau sa va vorbesc despre experienta mea si despre singura metoda pe care eu o gasesc buna, asta daca doriti sa castigati bani in plus fara un efort mare. Eu vreau sa va vorbesc intr-un mod simplu, sa inteleaga toata lumea, exact asa cum as fi vrut eu sa citesc.

   Datorita cautarilor mele si documentarilor, am aflat trei denumiri noi pentru mine in acel moment, si anume advertiser, afiliat si client. Cea de-a treia denumire nu-mi era necunoscuta deoarece toti am fost la randul nostru clienti, insa in raport cu primele doua eram cam confuza.
   Advertiserul este cel care detine un site si doreste promovarea produselor sale, prin intermediul altor persoane si altor metode pe care afliliatul trebuie sa le gaseasca.
   Asadar afiliatul este cel care promoveaza produsele unui site, in schimbul unui comision care difera de vanzarile generate.

   Afiliatul promoveaza produsele prin intermediul site-urilor pe  care le detine, prin intermediul retelelor de socializare, etc., iar persoanele care intra pe site-ul advertiserului prin intermediul lui, ii genereaza vanzari care ii aduc un anumit comision ( o anumita suma de bani ).

   Toata aceasta colaborare dintre un site si o persoana care doreste sa castige bani intr-un mod usor, se face prin Profitshare.

   Atunci cand iti alegi un site caruia sa ii promovezi produsele trebuie sa te gandesti la ceea ce poate sa ofere publicului, daca se afla in concordanta cu ceea ce cauti tu ca si client, sa fie un site serios, cu produse de calitate, care sa atraga atentia prin design... orice atu pe care il poti gasi si exploata este bine venit.

   SOLE shop (luxury boutique) este un site care iti permite sa castigi bani in acest mod, si iti aduce comisioane de pana la 10% la produsele din categoriile parfumuri, accesorii fashion, cosmetice, genti, ochelari de soare si de 3% pentru articolele listate in gama Tech (smart watches, casti, bratari fitness).



   Inainte de inceperea scrierii acestui articol, am analizat foarte bine acest site, sa vad ceea ce ofera clientilor, sa vad aspectul site-ului, organizarea, modul in care se adreseaza persoanelor care il viziteaza , capacitatea de a te face sa revii la ei ca posibil client... si in urma acestei "cercetari" am ajuns la concluzia ca merita sa inchei un parteneriat cu acest site, deoarece portofoliul SOLE include peste 3.000 de produse 100% originale provenite de la peste 200 de dintre cei mai cunoscuti designeri de moda si parfumieri.  

   SOLE in Profitshare este alegerea perfecta pentru a castiga bani prin aceasta metoda, deoarece eu ca si posibil client, sunt atrasa de acest site. Cel mai important atunci cand iti alegi adveriserul este sa te pui in pielea celor care iti vor aduce comisioane, sa te gandesti daca tu ai cumpara de la ei,

   Cum toate acestea au fost spuse, repede incepeti colaborarea pentru a strange bani intr-un mod atractiv si fara bataie de cap.









You Might Also Like

6 comentarii

  1. Un articol foarte interesant si foarte util,multumim pentru informatii....din pacate timpul nu imi permite sa ma apuc de asa ceva ,dar le doresc succes tuturor <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Un articol foarte interesant, mulţumim pentru informaţii! Cred că I'll give it a shot, cum se spune :)) Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am început de curând mi se pare f interesant.inca mai am cate ceva de învățat.poate ne ajutam reciproc si ne impartasim experientele.te aștept pe pagina mea de vb sa pui un comentariu la articolele mele.bafta sa avem!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tentant.insa nu cred ca timpul mi-ar permite tinand cont ca sunt mama

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.