Prima experienta cu rimelul bio

   Mult timp am cautat produse perfecte pentru realizarea unui machiaj natural care poate fi purtat in orice imprejurare, realizat in timp record si care sa imi ofere comfort si luminozitate. Pe zice ce trece aflu noi tehnici si brand-uri cunoscute sau mai putin cunoscute, dar de produsele ideale tot nu dau asa usor.

   Pana in momentul de fata am gasit un singur produs care sa indeplineasca cerintele mele, un produs revolutionar spun eu, care sa imi ofere siguranta dar si un aspect placut si proaspat. De ce spun siguranta? Deoarece alergiile sunt cele mai mari probleme pe care le intampin atunci cand vorbesc de machiaj. Am avut o perioada in care faceam alergie la orice,  cosurile care nu apareau niciodata pe fata mea au inceput sa apara ca ciupercile dupa ploaie... si tot asa.  Desigur ca am renuntat la toate produsele cosmetice pe care le foloseam in acea perioada si pe multe dintre ele nici nu le-am mai atins de atunci.

   Produsul care imi ofera siguranta ca alergiile vor sta departe de mine, ca ochii sau chiar tenul meu nu vor avea de suferit, este Mascara Multi-Effets de la Phyt's Organic Make-up.




   Acesta este un rimel natural cu o formula imbogatita in uleiuri esentiale precum ulei de susan, ulei de jojoba si ulei de macadamia, asigurand aspectul natural de gene lungi, oferind un volum aparte si intensitate privirii.

   Pentru ca vorbele fara detalii concrete nu sunt credibile, astazi va dezvalui "reteta" lor de succes care contine aceste ingrediente naturale: apa, extract din frunze de aloe barbadensis, ceara de albine, glicerina(vegetala), ulei din seminte din floarea soarelui, extract din radacina de cicoare, ulei din seminte de Jojoba, etc.



   V-am vorbit despre el si ingredientele sale, acum este timpul sa expun experienta mea alaturi de acest rimel. Cand l-am primit am fost impresionata de aspectul ambalajului care mi-a dat un sentiment de naturalete, precum frunzele maronii care cad din copaci in mijlocul unei zile ploioase de toamna.




   Dupa ce am admirat ambalajul si periuta pentru realizarea machiajului, am trecut la teste. Prima data cand l-am folosit mi s-a parut banal, da, banal. De aceea a durat atata timp pana am scris review-ul, deoarece l-am lasat frumusel langa celalalte rimeluri si nu m-am mai atins de el. Mare greseala!

   De ce nu mi-a placut initial? Pentru ca eu eram obisnuita cu aspectul incarcat si cu sentimentul de gene grele si imbibate in tot felul de substante. Cand l-am folosit prima data am zis: " Parca nici nu ma dau cu rimel".

   Dupa mult timp, am dorit sa realizez un machiaj mai special, cu un aspect al genelor foarte incarcat pentru a da dramatism privirii, si m-am gandit sa folosesc acest rimel ca prim strat pentru a desparti genele si pentru a le pregati pentru un "rimel adevarat". Surpriza, surpriza!  Eram absolut incantata de efectul creat doar cu Mascara Multi-Effets si am nu am mai folosit alt rimel.

   Dupa aceasta intamplare am ajuns la concluzia ca merita testat in continuare iar surprizele nu au intarziat sa apara. Ce surprize? Paaai eu cand ma demachiam seara mai vedeam pe discheta cum cadea cate o geana, cum simteam o mica mancarime atunci cand stergeam rimelul, cum ma faceam neagra pana la urechi, si asa mai departe. De cand folosesc acest rimel bio genele nu imi mai cad, nu imi simt genele incarcate si nici nu ma trezesc in mijlocul zilei cu bucatele de rimel intarit sub ochi (ceva cu adevarat inestetic).

   Acest rimel ofera genelor alungire, volum si intensitate in mod natural, fara a da impresia de prea mult. Imi place la nebunie si nu as mai renunta la el deloc, il port de fiecare data cand imi realizez machiajul natural si nu ma incomodeaza. Vi-l recomand cu mare drag si il gasiti pe Belfiore.

REZULTATE













You Might Also Like

6 comentarii

  1. Superb arata genele tale , se vede ca este foarte bun,ca toate produsele Gamard,iar genul asta de periuta este preferatul meu <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant produs si imi place mult si efectul ei, care nu este incarcata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Numai bine se aseaza pe genele tale frumoase! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar interesant articolul.Am auzit de produsele lor dar n am incercat. Si legat de rimel rar ma dau Si Eu din aceleasi cauze cad gene,ma ustura ochii asa ca evit sa ma mai dau.

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar interesant articolul.Am auzit de produsele lor dar n am incercat. Si legat de rimel rar ma dau Si Eu din aceleasi cauze cad gene,ma ustura ochii asa ca evit sa ma mai dau.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.