Outfit de vara

   Iubesc pantalonii scurti, mai ales cand acestia sunt de un albastru deschis. Cand i-am vazut la Walktrendy stiam ca vor fi ai mei si nu am stat deloc pe ganduri, iar acum ca i-am primit vreau sa vi-i arat si voua.

   Camasa care a completat tinuta este tot de pe acest site, si de fapt este o rochie pe care v-am aratat-o intr-un articol anterior. In acest outfit am legat-o in talie pentru ca imi place cum se completeaza aceste doua piese vestimentare.

Camasa(rochie)- AICI(click)
Pantaloni scurti- AICI (click)










You Might Also Like

4 comentarii

  1. Superb outfit,nu stiu cum ti-a venit idea sa combini pantalonii scurti cu rochia...dar,woooowwww,ara superb....nici prin cap nu imi trecea ca e rochie :)))))...pupici draga mea,o saptamana minunata iti doresc <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place ai gust ,tot ce ai ales pana acum ti-a venit ca turnat,le-ai asortat minunat .In plus poti sa porti bluza-rochita cu orice culoare de pantalon sau fustita uni. Te admir mereu chiar daca din pacate comentez mai rar. Sa ai o saptamana minunata,te pup <)

    RăspundețiȘtergere
  3. Se potrivesc foarte bine! Minunata alegere! :*

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.