Ofera doar ceea ce vrei sa primesti

   Mi-am dat seama ca in viata tot ceea ce oferi ti se intoarce inapoi, de la vorbe rautacioase pana la complimente pline de dragoste. Rautatea este din ce in ce mai intalnita in zilele noastre, iar ea vine impletita cu invidia si gelozia. Cum am spus si mai sus, toate aceste sentimente care nu isi au locul in viata noastra, ajung sa fie o obisnuinta si sa faca parte din ritualul nostru zilnic de barfit.

   Acum ceva timp am observat ca am o prietena, mai bine zis cunostinta, deoarece prietenia este un sentiment si o conditie prea puternica, care nu poate fi atribuita tuturor; care de fiecare data cand vorbeam scotea la iveala tot ceea ce era mai rau din mine. De la barfa fara sens, la ganduri nu prea frumoase. Pana am zis stop! M-am gandit la ceea ce se intampla, la persoana care devin atunci cand vorbim, la urmarile pe care le au discutiile noastre, ca pana la urma nu faceam nimic constructiv si imi incarcam starea cu mult negativism.

   Despre pozitivism si negativism vreau sa va vorbesc intr-o alta postare deoarece nu vreau sa lungesc articolul si cititorii sa treaca peste amanuntele pe care eu le gasesc importante.

   Revenind, am luat atitudine si de fiecare data cand incepem o discutie de acest gen raspunsul meu este simplu: Nu stiu, nu ma intereseaza. Desigur ca prin acest gen de raspunsuri, legaturile cu personele de acest fel, se rup, se distanteaza... dar este total in beneficiul meu.

   Invatatura pe care am deprins-o din acest tip de amicitie, este ca intotdeauna vor exista prsonae care vor scoate ceea ce este mai bun din tine, dar mai ales exista persoane care te vor face sa fii cea mai rea versiune a ta. Si ceea ce trebuie sa facem este sa ne dam seama de ceea ce se intampla si sa actionam in acest sens.

   "Ofera doar ceea ce vrei sa primesti" a devenit deviza mea in viata de zi cu zi si incerc sa ma feresc cat de mult pot de discutiile care nu ma ajuta sa evoluez ca persoana. Comentariile rautacioase sunt ca niste seminte care prind radacini in sufletul nostru, iar de la niste simple vorbe ajungem la fapte rele.

   Tot ceea ce vreau sa va spun este sa imprastiati iubire in jurul vostru indiferent de felul in care sunteti tratati, deoarece iubirea pe care o raspanditi se va intoarce inzecit la voi cu alta ocazie.



You Might Also Like

3 comentarii

  1. Asa este draga mea ,scopul vietii cred ca este sa ii facem pe cei din jurul nostru sa fie fericiti,sa facem bine ori de cate ori putem (chiar daca oferim o bucata de paine unui om de pe strada) ,trebuie sa fim umani....si eu m-am indepartat de genul de persoane care sunt rele la suflet si nu stiu decat sa vorbeasca de rau pe altii....ma bucur ca te-ai hotarat sa te indepartezi de asa zisa " prietena " . Sa ai parte doar de oameni minunati alaturi <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac tinutele, dar mai ales, partenerul.......e super dragut.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.