O tinuta lejera

   Asa cum v-am obisnuit, in fiecare saptamana postez macar un outfit in care va prezint unul sau mai multe obiecte vestimentare pe care eu le primesc sau le cumpar. Astazi va voi arata jacheta tip sport de pe Sheinside, cu un model care pe mine ma duce cu gandul la scolile americane si care se potriveste tuturor.

   Pozele sunt facute la 9 dimineata, de aceea am o fata super somnoroasa. Asa ca va rog sa va indreptati atentia spre bluza si mai putin spre fata mea hihi.

   Imi place foarte mult materialul din care este facuta, este calduros, perfect pentru zilele capricioase.


O gasiti AICI(click).





You Might Also Like

5 comentarii

  1. Super outfit. Îți sta foarte tare. Ești marfa ! Andreea Grecu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Somnoroasa mea frumoasa,pupicei draga mea,sa ai o saptamana minunata <3

    RăspundețiȘtergere
  3. lejera, comoda si potrivita pt zile racoroase, seri de vara racoroase ;)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.