Jacheta Walktrendy + ochelari de soare

   Chiar daca vremea pare sa fie din ce in ce mai calda, ea ne mai surprinde uneori cu zile mai reci.        Voua nu vi s-a intamplat sa sortati hainele in functie de vremea de afara si pe cel mai grosute sa le puneti in coltul cel mai ascuns al dulapului, atunci cand vremea este frumoasa? Daca da, atunci faceti parte din aceeasi categorie cu mine. Insa de aceasta data m-am pregatit pentru o astfel de vreme capricioasa cu ajutorul unei jachete de pe Walktrendy si o pereche de ochelari de soare de pe Perfect look.

   Ador jacheta aceasta si pot spune ca am facut o alegere foarte buna deoarece materialul este de calitate, modelul special deoarece nu l-am mai intalnit pana acum. Ochelarii de soare mov sunt un alt motiv de fericire, deoarece chiar daca afara este mai frigut, soarele nu se da batut si ne incanta cu razele sale.

   Va las pe voi sa trageti concluziile cu privire la jacheta si ochelari, privind pozele urmatoare.

Jacheta o gasiti AICI(click)
Ochelarii ii gasiti AICI(click)











You Might Also Like

6 comentarii

  1. Cum sa fac eu altfel decat tine? :))))) Toate hainutele groase le-am ascuns deja prin spatele dulapului,noroc ca a venit caldura...sper sa ramana asa :)))) , foarte frumos iti vine aceasta tinuta <3 , ca tot ceea ce postezi....trebuie sa te mai laud inca odata pentru gusturile tale minunate,pupici darling :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat sa specific ca am pus ochii pe ochelarii tai :))))))....o zi minunata ca si sufletul tau <3

      Ștergere
  2. Imi place foarte mult jacheta si cu hainele la fel ...au coltul lor rezervat câteva luni :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Grozav arata jacheta asta!!! Te felicit pentru alegere, ti se potriveste perfect! sa o porti sanatoasa, Madalina! :)
    Astept si eu un kimono de pe acelasi site, merg maine la vamala sa ridic coletul!

    Pupiceeeei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti minunata ,iti sta foarte bine tot ce pui pe tine.Jacheta e la fix,merge asortata cu orice,iar toata aceasta tinuta este asa cum trebuie sa fie. Imi place tot ce vad ,toate pozele sunt frumoase pentru ca tu chiar esti o frumoasa. . O saptamana buna iti doresc si iti transmit multi pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mmm îmi place. O ținută foarte potrivita . Și culoarea nu lipsește niciodată ♥ bravo superba ținută. Andreea Grecu

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.