Ce as face cu o tableta?!

   Organizarea timpului mereu a fost o problema pentru mine, atat cand vine vorba despre scoala dar si cand vreau sa scriu articole pe blog. Ma aflu intr-o perioada aglomerata a vietii de liceu, nu grea ci frumoasa, dar solicitanta si plina de activitati care necesita timp.
   Cea mai mare nevoie din aceasta perioada este o tableta, nu vreau ceva extravagant sau prea scump, vreau un gadget care sa isi faca treaba fara sa ma incarc de nervi sau energie negativa... vreau ceva care sa lucreze in acelasi ritm cu mine si a timpului de care dispun. Tableta Samsung Galaxy Tab 4 se incadreaza in standardele mele si sunt sigura ca alaturi de ea timpul meu va fi mai organizat.

   Atributia primara a acestei tablete ar fi "teme pentru scoala". De ce? Pentru ca eu inca visez la o scoala tehnologizata, nu in sensul rau, in care sa depindem doar de aceste obiecte, ci sa ne ajutam de ele pentru a face lucruri bune. Cel mai mare beneficiu ar fi faptul ca nu ar mai trebui sa scot la imprimanta atatea foi pline de informatii care ne sunt cerute dar nu si utile, citate si comentarii pe care trebuie doar sa le citim.

   Doar cand ma gandesc la cati copaci sunt taiati pentru ca noi sa avem hartie pentru scris, cand aceasta poate fi foarte usor inlocuita cu tehnologia, simt cum ratiunea oamenilor se micsoreaza pe zi ce trece... dar acestea sunt doar vorbele unei fete de 17 ani, care abia termina liceul.

   Cu ajutorul acestei tablete as putea scrie articole pentru blog in timp util, sa transmit informatii direct de la locul faptei, sa imi verific feedback-urile de pe pagina de facebook... sa fiu mai aproape de cititori.

   Chiar anul acesta am invatat la informatica o noua teorema(conditie) care era " suficienta dar nu necesara", iar asta se poate aplica si acum deoarece aceasta tableta este suficienta dar nu necesara, pentru ca stiu ca ma pot descurca si fara ea, cu toate ca ar fi un avantaj pentru mine.

   In viata trebuie sa ne dorim mai mult, sa muncim pentru acel ceva, dar si sa ne descurcam cu ce avem.  Eu sunt fericita oricum :).



You Might Also Like

1 comentarii

  1. Bravo draga mea,imi place gandirea ta matura...eu iti doresc sa ti se implineasca toate visele <3

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.