luni, 29 iunie 2015

Cardigan roz si cel mai fashion catel

   Romwe este un site pe care eu il ador, produsele sunt de calitate, preturile sunt pe placul tuturor, iar personalul care trebuie sa te ajute atunci cand ai nevoie este foarte amabil.

   Am primit acum ceva timp de la ei un cardigan care din pacate a ajuns la posta vamala si a trebuit sa astept mult pana sa ajung acolo sa-l iau. Acum ca l-am primit vreau sa va arat outfitul care il are ca piesa de rezistenta. Imi place foarte mult culoarea lui si il port de fiecare data cu mare drag.

   Imi place ca materialul este perfect pentru vremea aceasta, nu ma incing si nici nu mor de cald, este perfect. Tricoul este tot de pe Romwe si  este unul dintre preferatele mele.

   Astazi am avut si companie la facut poze, banuiesc ca ii placea cum sunt imbracata. Daca sunteti curioase cine era vedeti in ultima poza.




(Nu, fermoarul de la blugi nu era deschis, asa stau ei :)) )

14 comentarii:

  1. Deci e atat de dulce cutulache ca mai mult m-am uitat la el :))))) ,glumesc...tu esti frumusetea mea favorita :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place tinuta!! Catelul e adorabil ! :**

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa tinuta! Jeansii imi plac tare mult <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti foarte frumoasa, cardiganul doar te ajuta sa scoti in evidenta ceea ce ai deja ;)
    P.S. jeansii sun super !!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ghizdavu Iuliana;Imi place mult tinuta ,cu orice te-ai imbraca ,iti vine foarte bine ,te pup <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai o tinuta frumoasa .Si tu esti minunata .FB.Mariana Cioranu

    RăspundețiȘtergere
  7. Îmi place tare mult ținută,iar cardiganul este preferatul meu

    RăspundețiȘtergere
  8. Îmi place foarte mult culoarea lui. Este tineresc, feminin si lejer.

    RăspundețiȘtergere
  9. Gheorghe Roxana6 iulie 2015, 05:40

    10 pentru tinuta <3 iar catelul este adorabil <3 cati ani are?

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoasa tinuta! iar de cutu nu mai zic nimic, de-a dreptul adorabil <3 :D

    RăspundețiȘtergere
  11. imi place tinuta! iar catelu este adorabil! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. frumos, îmi place ce vad, decorul si tu, piesa importanta ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi plac mult blugii! De unde sunt?
    Te pup.
    www.ancafr.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.