Camasa denim si plic alb-negru by SheIn

   Postarea de astazi o voi incepe cu un anunt. Sheinside si-a schimbat numele in SheIn, mult mai simplu si mai finut zic eu.
   Si de aceasta data, produsele pe care vreau sa vi le arat sunt de la Sheinside.Camasile din denim au ajuns sa fie printre preferatele mele, iar acum incerc sa imi maresc colectia. Cu toate acestea, nu sunt o fana a gentilor, nu am o obsesie pentru ele sau pentru plicuri. Daca s-ar putea, eu as sari peste acest pas atunci cand imi aleg outfit-ul.

   Tinuta este completata de o pereche de colanti de la Coco si o pereche de pantofi dintr-un magazin local care au costat doar 85 lei si care imi plac la nebunie.

   Am ajuns sa am atat de multe obsesii, de la denim pana la pantofii stiletto. Nu va mai obosesc si trec direct la partea in care va arat pozele. Cred ca ati observat ca nu fac o mare descriere a produselor pentru ca eu cred ca se observa foarte bine din poze faptul ca sunt de o calitate superioara.

Pantofi - Local Store
Bratara - Soufeel









You Might Also Like

7 comentarii

  1. Asa da,si eu te ador in tinuta asta......sexy,clasic si chic....multi pupicei :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne cât se mai poarta acest e de pantaloni, la toată lumea văd. Am și eu ceva de genul doar ca are și nișe fermoare sub forma de "buzunar" sa para mai faini :) în fine, îți sta super. Mulțumim. Andreea Grecu

    RăspundețiȘtergere
  3. Draguta ținuta ta! Imi place plicul mult

    www.rokolla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. draguta camasa, ca si persoana care o poarta ;)
    dragute pozele, pozezi foarte frumos si mai ale floarea :)
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place foarte mult camasa , iubesc acest gen si am de gand sa imi iau si eu .

    RăspundețiȘtergere
  6. Camasa este bestiala, de asemenea si egarii, dar si tocurile! Imi place !!! :*

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.