luni, 11 mai 2015

Weekend OOTD

   Nu am mai scris pe blog de mult timp, iar dorul de a impartasi cu voi ceea ce testez, cumpar, folosesc, si-a facut aparitia inca din primele zile. Viata de licean este aglomerata, frumoasa cu adevarat, iar in perioada aceasta ea a avut prioritate. Am luat o mica pauza de la scris, m-am departat de blogosfera, nu mai stiu toate noutatile si legatura dintre mine si voi s-a miscorat.
   Dar iata ca revin cu adevarat alaturi de voi, plina de idei, de noi lucruri de impartasit, noi concursuri pentru voi, noi postari pline de dragoste. Am revenit! O noua eu, deoarece am crescut. Lunile acestea din viata mea au o amprenta frumoasa asupra viitorului, acum ma dezvolt psihic si intelectual mai mult ca niciodata si nu vreau sa pierd nici macar o etapa.

   Gata cu povestea despre mine, vreau sa va arat ce produse frumoase am primit in ultimul timp. Vreau sa va inspir si sa va ofer o perspectiva despre multitudinea de produse de pe Sheinside. Nu sunt fashion, nu ma declar un blogger din aceasta arie, sunt doar o simpla fata care vrea sa va informeze despre calitate si poate sa va inspir... sau poate va regasiti in stilul meu. Eu mereu am mers pe premiza " Just keep moving forward and don't give a shit about what anybody thinks. Do what you have to do, for you".  Pana acum un an, ceea ce spunea sau credea lumea despre mine ma interesa si chiar ma afecta. Apoi am spus "gata, nu trebuie sa ma intereseze ce cred ceilalti despre mine atata timp cat eu ma simt bine." Vreau sa va vorbesc mai multe despre asta intr-un articol legat special de acest subiect si despre cum mi-am impus anumite lucruri in viata.

   Outfit-ul pe care vreau sa vi-l prezint este unul lejer, perfect pentru o plimbare in parc, alaturi de familie sau prieteni.

Camasa - Sheinside (click) - size M
Blugi - Sheinside (click) - size M
Cercei - Sheinside (click)










   La final va las cu o melodie pe care o stiti cu siguranta si pe care o ascult non-stop de zile intregi. 


9 comentarii:

  1. Foarte frumoasa tinuta <3 si iti sta super ....multumesc pentru melodie,ador Holograf <3 , o seara frumoasa draga mea,pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. O tinuta lejera foarte frumoasa imi place!

    RăspundețiȘtergere
  3. ;* foarte dragut articolul si tu ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. GFC-TOMA MONICA

    RăspundețiȘtergere
  5. Super ținută, super cercei .. îmi place melodia, mai ales apusul. Mă liniștește și îmi răscolește amintiri ♥cât de melancolic

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.