luni, 18 mai 2015

Walktrendy, un site care iti goleste cardul?

   De curand am descoperit un nou site cu haine de calitate si preturi care mi-au facut cu ochiul. Ce m-a atras la acest site pe langa aspectul foarte finut, categorii bine definite, poze reusite, produse prezentate cu ajutorul modelelor? Ei bine, respectul si daruirea oamenilor ce lucreaza pentru acest site.

   Walktrendy este minunatul site despre care v-am vorbit pana acum, iar cum produsele lor au fost rasfoite de mine cu atentie, zic eu ca nu ar strica sa va prezint si trei dintre alegerile mele.

   Primul produs care si-a facut loc in wishlist-ul meu este aceasta rochita inflorata, de culoare roz ce emana jovialitate si stare de bine, pe care o gasiti AICI.



   De la rochii pline de viata, trecem la aceasta camasa din denim pe care pur si simplu o ador. Imi confera o senzatie de femeie puternica, chic, increzatoare si rafinata, iar aceste calitati definitorii pentru o adevarata femeie sunt de ajuns incat sa ma faca sa mi-o doresc. O gasiti AICI.



Ultima, dar preferata mea, este aceasta superba salopeta. Are tot ce imi doresc de la un articol vestimentar din aceasta categorie, este scurta, inflorata, vaporoasa, maneci decente, decolteu in V si cu elastic in talie. Eu sunt cu adevarat fascinata de ea si daca si voi sunteti, o gasiti AICI.


Pe langa multitudinea de produse si preturile prietenoase, marimile sunt de la cea mai mica pana la cea mai mare, iar masuratorile lor sunt atat de explicite incat este greu sa dai gres in alegerea lor. Ma bucur ca site-urile de acest gen continua sa apara, cu produse noi si oferte de nerefuzat.
Spor la cumparaturi!

10 comentarii:

  1. WOW cat de frumusica este salopeta. Au o gramada de lucruri dragute.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult site'ul lor,au haine superbe, am pus si eu ochii pe cateva rochite superbe <3, insa am ramas putin dezamagita la sectiunea genti,imi doream sa vad mai multa diversificatie.By the way imi plac alegerile tale :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Acea camasa e criminala <3 <3 <3 Tiar veni extrem de bine

    RăspundețiȘtergere
  4. Vasile Mihaela Cosmina18 mai 2015, 11:34

    super site cu hainute, salopeta e foarte draguta

    RăspundețiȘtergere
  5. Clar,salopeta e cea mai tare...dar si rochita e frumoasa......intoarce Doamne roata,sa mai am odata 20 de ani :)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Salopeta e suuperbă! ♥

    http://beau-typhoon.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  7. Mmmmm sunt superbeeeee!!! Nu am mai auzit de aceasta marca, se vede ca e noua. În orice caz, si-a făcut o super apariție printre noi căci au niște ținute bestiale. Super outfits !!! Andreea Grecu

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow ,am intrat si eu pe site,am gasit o multime de rochite si oferte tentante !

    RăspundețiȘtergere
  9. mmmmm chiar iti poti goli cardul pe un astfel de site, am tras putin cu ochiul si deja ma tenteaza prea multe :( dar ma abtin ca....altfel chiar il golesc

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.