Machiajul saptamanii

   Nu am mai postat de mult timp un articol dedicat unui singur machiaj realizat de mine, iar astazi vreau sa va prezint unul misterios.

   Cand privesc aceste poze, mintea mea zboara la lucruri obscure, stranii, misterioase, senzuale. Imi place foarte mult acest gen de machiaj, unul care scoate in evidenta latura mea puternica, feminitatea si increderea in sine.

   Atunci cand ma machiez tot ce imi doresc este sa realizez o "opera" care sa ma faca sa ma simt mai bine in pielea mea, care sa-mi ofere incredere in mine, sa merg pe strada mandra de felul in care arat, sa scot in evidenta cele mai frumoase trasaturi ale mele si sa ma simt admirata.

   Acest machiaj indeplineste toate cerintele pe care eu le-am enumerat, asta din punctul meu de vedere deoarece fiecare persoana este diferita si se simte bine purtand machiaje diferite. Eu prefer nuantele puternice, pe cand altcineva poate prefera un machiaj natural alcatuit din culori calde.


Urmeaza poze cu machiajul propriu-zis si dupa urmeaza poze cu produsele folosite .






Am folosit:

CC Cream Bourjois (nuanta Light Beige)
Pudra translucida Quiz Cosmetics  (nuanta 01)
Focus&Fix Eyebrow Sharping Kit Makeup Revolution (nuanta Light Medium)
Ruj Deluxe Cashmere Flormar (nuanta DC27)
Creme Eye Shadow The One (nuanta Beige Pearl)
Fard de pleoape turcoaz Flormar (nuanta LF26)
Rimel Yves Rocher (nuanta 01 Noir)
Pigment Inglot (nuanta 61)
Bronzer Rimmel London (nuanta 026 Sun Kissed)
Eyeliner Flormar (nuanta Black)











Sper ca va place machiajul din aceasta saptamana si astept sugestii. Va imbratisez!

You Might Also Like

9 comentarii

  1. Foarte frumos machiajul,imi place ca stii sa pui in evidenta fiecare produs in parte.....am admirat si manichiura,zici ca stii care sunt nuantele mele preferate :D .....vreau rujuuuuulllll...cred ca te-am innebunit :))))) ,pupici draga mea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, multumesc frumos draga mea! :* Stiu ca iti place enorm de mult rujul si trebuie sa am grija, poate mi-l furi :)). Voi cauta nuante asemanatoare pe la magazinele pe care le am prin preajma si vedem noi cum facem ;).

      Ștergere
    2. Esti o scumpa <3 ,oricum am retinut numele si nuanta Ruj Deluxe Cashmere Flormar (nuanta DC27) :D ,daca il gasec ,il iau sigur .....daca eram vecina ta,sigur nu mai aveai rujul :))))))

      Ștergere
  2. Genial de bine te prinde acel ruj <3 Ador pozele, iar prima este preferata mea! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Fabulos machiaj, Cum ai pus accent pe buze și ai dat un efect metalic ochilor și unghiilor... genial. Andreea Grecu

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-a iesit foarte bine :3 eu cand ma machiez nu ma dau cu atatea...un BB-cream ,un fard de pleoape si un ruj :) nu de alta dar nu prea stiu sa le combin :))
    Imi place foarte mult fardul,iubesc turcoazul !

    RăspundețiȘtergere
  5. interesanta nuanta rujului, imi place!

    RăspundețiȘtergere
  6. Machiajul este minunat! Iti sta extraordinar. <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Este foarte dragut machiajul si te prinde foarte bine. Imi place ca ai pus accent pe buze,iar tu esti o draguta de asemenea.♥

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.