Fusta H&M

   Tin minte momentul acela plin de extaz cand am auzit ca s-a deschis H&M online, cand am vazut preturile extrem de mici si transportul gratuit, cand am plasat comanda. Desigur ca acel extaz a disparut odata cu aparitia nervilor datorita livrarii foarte tarzii. Da, ce e drept, site-ul era abia deschis, erau foarte multe comenzi si ei nu mai faceau fata. Nu mai intru in aceste detalii care atunci mi-au adus o stare plina de nervi.

   Mi-am cumparat de la ei doar aceasta fusta cu un model care mie-mi place la nebunie si pe care am dat 30 de lei.  Materialul este elastic si placut la atingere, marimea S.

   Tricoul il am de pe Miniprix, balerini dintr-un magazin local, ochelari de pe Sheinside si cam asta este tot.







Calitatea pozelor nu este cea mai buna, dar vor urma outfit-uri mult mai frumoase in curand deoarece trebuie sa ridic 4 colete de la posta vamala. Ne auzim maine!

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Hey sexy lady,super sedinta foto in padure :D ....foarte frumoasa alegerea ta,pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult colectia de vara a celor de la H&M, iti sta foarte bine !

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte simpatica si..jucausa tinuta! Imi place cum le-ai asortat <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti sta superb,imi place foarte mult tinua asta

    RăspundețiȘtergere
  5. Vaaaai ce poze reușite și interesante. Ce look chic care ți se potrivește ca pe mănușă. Totul e perfect, bravo draga mea. Pentru atâtea alegeri glorioase ♥♥♥ Andreea Grecu

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.