Farmec pentru unghiile noastre

Farmec este brandul meu preferat in materie de oje, iar colectia mea se mareste pe zi ce trece. Iubesc ojele lor, iar unghiutele mele ma aproba si sunt mai admirate atunci cand folosesc minunile lor.

Patru culori noi pentru mine, culori pe care nu le am printre celalalte oje ale mele, si-au facut aparitia si de cateva saptamani ele sunt singurele pe care le folosesc.

Ojele Farmec au o textura aparte, nu se ingroasa deloc repede, nu necesita doua straturi pentru a obtine culoarea dorita, dar eu apelez mereu la doua straturi pentru ca imi acopera imperfectiunile unghiilor, pensula este usor de manevrat, ambalaj simpatic si rezistent, ramane intacta pe unghii 3 zile in timp ce alte oje raman maxim o zi, se usuca repede si au un pret acceptabil.














You Might Also Like

8 comentarii

  1. Ojele Farmec sunt foarte frumoase si de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am nicio ojă de la ei, dar verdele-turcoazul acela este superb!♥

    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce nuanțe frumoase! În afară de cea verde, am eu ceva cu verdele închis pe unghii.. :P Nici nu știam că s-au schimbat sticluțele de la Farmec. Probabil de asta nu le-am remarcat atunci când am fost în căutarea unor oje noi.. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca au schimbat sticlutele, acestea sunt variantele mini. Eu nu ma vedeam purtand nicio culoare in afara de nude, rosu, mov... dar pe parcurs, cand am inceput sa descopar oje rezistente si care imi acopera imperfectiunile unghiilor, am inceput sa folosesc toate culorile.

      Ștergere
  4. Nu am nici o oja de la Farmec,sunt foarte frumoase....mai ales cea rosie <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Nuanta aceea de verde e superba,trebuie sa imi iau si eu cu prima ocazie :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebuie sa-mi cumpar si eu catve aoje de la Faremc, arata super bine pe unghiute!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nuantele sant frumoase si da ca rezista si pe unghii trebuie sa le testez.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.