miercuri, 13 mai 2015

Camasa in carouri + jacheta verde-armata

   Buna, fete frumoase! Astazi vreau sa va prezint doua produse de pe Romwe pe care le-am comandat acum ceva timp. Am asteptat mult ca vremea sa devina favorabila purtarii lor, si iata ca astazi sunt fericita deoarece a venit momentul adevarului, sunt frumoase sau nu?
   Mentionez ca jachetuta din imagine este identica cu cea pe care o ofer la concursul de pe pagina de facebook, eu o ador si sper ca si voua va place.

   Nu ma intind la vorba deoarece vorba lunga este saracia omului, si nici nu vreau sa va plictisesc cu detalii inutile.

Jacheta - Romwe
Camasa - Romwe
Blugi - Sheinside
Pantofi din piele intoarsa - Deichmann 
Cercei - Avon 
Ceas - Jollychic
Rucsac - Chicnova











Sper ca va plac produsele si felul in care le-am combinat. Cu siguranta pot fi doua elemente foarte elegante intr-o tinuta, dar acesta este genul meu, cel care ma reprezinta. O zi frumoasa!

11 comentarii:

  1. Eşti foarte frumoasă, e foarte drăguţă ţinuta♥.


    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Poze foarte reusite, tinuta imi place mult si e ceva ce clar as purta!   Sa zambesti mai des, esti foarte frumoasa! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Jacheta imi place tare mult! Intreaga tinuta iti vine foarte bine si imi place combinatia. Pacat ca jacheta de la concurs nu este masura mai mare, ca participam si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa jacheta si se potriveste perfect tinutei tale <3
    Sa o porti cu drag! :-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba tinuta,stii ca imi place stilul tau,care e si al meu <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac chiar foarte mult si iti sta foarte bine .

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place mult tinuta aleasa, jacheta este preferata mea !! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Super combinatia. Si eu mi am comandat de pe romwe. si am fost foarte incantata de produsele lor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai ce frumoasa ești. Ti-a ieșit super ținută, știi sa le combini. Ce frumos mai arăți când zâmbești, ești impecabila :) Andreea Grecu

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.