sâmbătă, 30 mai 2015

Bratara Soufeel si semnificatia talismanelor

   De curand am inceput o colaborare cu Soufeel, iar astazi vreau sa va spun parerea mea sincera despre produsele acestui brand.
   Daca nu stiti foarte multe despre Soufeel, cea mai buna comparatie pe care o pot face este cu Pandora. Da, produsele acestor doua branduri au aceeasi idee dupa care se ghideaza, doar ca bratarile si charm-urile de la Soufeel sunt mai ieftine, asadar mai accesibile.

   In cadrul acestei colaborari mi-am ales o bratara de pe site si 5 charm-uri.





Tema bratarii mele este: ceea ce eu iubesc.

   Bratara pe care mi-am ales-o este cea mai finuta si delicata bratara pe care am vazut-o pe site. Marimea mi-am ales-o astfel: mi-am masura circumferinta incheieturii la care am adaugat 1,5 cm pentru a lasa spatiu pentru talismane. Asadar am ales masura 17.
   Desigur ca exista modele variate in functie de gusturile fiecaruia, dar eu m-am ghidat dupa feminitatea pe care o emana acest accesoriu. Este fabricata din argint 925, cu un design diferit fata de bratarile obisnuite, este flexibila si se aseaza in functie de forma mainii si este prevazuta cu un sistem de inchidere special. 

   
   E adevarat ca acest sistem de inchidere este foarte bun,  ofera siguranta desavarsita bratarii, dar ceea ce nu imi place este ca se deschide extrem de greu. Eu o pot deschide doar cu ajutorul unui obiect foarte ascutit si subtire, dar macar asa sunt sigura ca bratara nu se va desface pe parcursul zilei si nu o voi pierde. 

   Sa trecem la charm-urile mele de suflet pe care vi le voi arata prin cateva poze si o descriere a fiecaruia urmata de raspunsul la intrebarea: De ce acest charm? 

   Primul charm pe care l-am ales a fost cel inscriptionat cu simbolul zodiei leu. Da, sunt zodia leu si sunt mandra de asta. Sunt mandra ca am o personalitate puternica, ma ghidez doar dupa propriile mele visuri, nu sunt deranjata de afirmatiile celor din jur, am incredere in mine, am in mine spiritul de lider, ma descurc pe cont propriu, stiu ceea ce vreau si muncesc pentru asta... sunt independenta si sigura pe mine. Da, iubesc zodia leu si de aceea acest charm este primul pe care l-am ales. 
   Imi place forma lui, se aseaza frumos pe mana si are aspect vintage din punctul meu de vedere.



   Al doilea charm pe care l-am ales a fost cel care are imprimat pe el forma unei labute de catelus. Iubesc aceste fiinte, daca as putea as sta inconjurata de catei non-stop, as adopta catelusi pana nu ar ramane niciunul fara casa. Iubesc cateii si sunt parte importanta din viata mea. Nu tin cont de rasa sau aspect pentru ca toti cateii sunt fiinte loiale si pline de dragoste pentru stapanii lor, mai bine zis pentru familia lor. 
   Aspectul acestui charm este mai elegant fata de de primul si mult mai finut. Este prevazut in partea superioara si inferioara cu cate 4 pietricele stralucitoare. 



   A treilea charm reprezinta iubirea mea fata de tara in care m-am nascut, exprima patriotismul care imi curge prin vene. Iubesc aceasta tara si nu m-as putea imagina locuind in alta parte. Chiar mi-am impus sa nu calatoresc niciodata in alte tari pana nu vad toate frumusetile Romaniei.
   Mereu am fost de parere ca tara noastra e frumoasa dar o cam strica oamenii ce o locuiesc.



   Urmatorul charm este dedicat familiei mele pe care o iubesc. Nu mi-as putea imagina viata fara parintii si sora mea, iar acest charm are rolul de a-mi aminti mereu importanta unei familii. 



   Ultimul charm are forma unui cuplu indragostit deoarece iubesc sa vad persoane indragostite, sa stiu ca mai exista sentimenul pur al iubirii. Poate candva acest talisman va reprezenta pe cineva anume pentru mine... pana atunci are rol simbolic.


Aceasta a fost povestea bratarii mele Soufeel, sunt impresionata de calitatea lor si pretul potrivit si accesibil. 


5 comentarii:

  1. Superba poveste....nici ca puteai sa alegi charm-uri mai potrivite.....probabil as fi ales exact aceleasi,si eu iubesc animalutzele la fel de mult,imi iubesc familia nespus...sun o tauroaica care vede mai mereu rosu :))))) , cu patrioata,mai putin...mi-a ajuns Revolutia din 89 :( .....un weekend minunat alaturi de cei dragi scumpa mea,pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase alegeri,si eu o astept pe a mea <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai făcut niște alegeri foarte bune, foarte fascinante. Atât brățara cât și charmurile sunt bestiale, mai ales cel în forma de inima cu tricolorul, toate sunt bestiale. Super tare. Sunt foarte atractive, Andreea Grecu

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-a placut ce am citit, :) ador charmurile dar si bratarica aleasa de tine

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce dragute sunt alegerile facute de tine. Astept si eu comanda de la Soufeel <3

    https://intrendbydeea.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.