2 Flormar Favorites

   Nu mai este un secret faptul ca produsele Flormar se afla printre favoritele mele, iar rujul mov-pruna de la acest faimos brand, a facut furori in accesarile pe blog, in viata mea personala si pe pagina de facebook.

   V-am mai spus in postarile anterioare ca inainte nu eram fana rujurilor si singurele care ajungeau pe buzele mele erau gloss-urile. Acest ruj mi-a schimbat radical parerea din acest punct de vedere iar acum lucrurile stau exact invers. Rujurile sunt de neinlocuit pentru mine si rar mai folosesc cate un gloss.

   Iubesc culorile puternice, care ma fac sa ies in evidenta, iubesc rujurile mov deoarece imi pun in evidenta ochii verzi, dar acest ruj parca a fost creat pentru mine! Ambalaj auriu, capac transparent, culoarea rujul mov pruna ca de vampir... ma caracterizeaza!

   Am fost intrebata de foarte multe ori de unde am acest ruj, de rezistenta lui, pret etc. Am mai facut un review acum mult timp, cand calitatea pozelor de pe blogul meu nu era una prea buna datorita lipsei unui aparat profesional, si de aceea doresc sa vi-l prezint din nou.

   Alaturi de rujul meu preferat de la Flormar, se afla si Tusul sub forma de gel, de culoare maro. Acesta este nelipsit din machiajul meu de zi cu zi, are o consistenta cremoasa, este usor de aplicat, rezistent ( ramane intact intreaga zi ).

   Pozele vor spune totul, iar daca doriti si mai multe detalii va invit pe site-ul celor de la Flormar, cu siguranta nu veti regreta achizitionarea produselor lor.










You Might Also Like

5 comentarii

  1. Foarte interesante ambele produse! M-ar tenta eyelinerul gel cu siguranta.
    Anytta,
    Glamupdoll.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Pfffoai,m-ai omorat cu rujul asta...si eu vreau nuanta asta :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Îndrăzneață nuanța aceasta de ruj, aș vrea să mi se potrivească și mie. Îți stă foarte bine cu ea pe buze! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci cu rujul ăla te-ai dat la poza pe care o a la coperta. Tot mă întrebam eu curioasa :) Superbe produse ♥ Andreea Grecu

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba nuanta de ruj! Mi-ar place si mie!!!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.