luni, 20 aprilie 2015

Doua alegeri in materie de make-up

Am descoperit de curand un nou site care comercializeaza produse din toate categoriile posibile, si bineinteles ca mie mi-a atras atentia categoria Make-up. Am aruncat un ochi, bine mint, am stat muuult sa analizez fiecare produs deoarece sunt o sumedenie de produse care iti pot fura ochii dar si inima, si pana la urma am decis sa va prezint doua dintre alegerile mele. Cel mai fain este ca transportul este gratuit si produsele sunt super ieftine, existand promotii foarte multe.

Acum sa trec la actiune. Primul produs pe care vreau sa vi-l prezint este o paleta de farduri care seama destul de bine cu paletele Naked, sunt culori la fel de frumoase dar la un pret mult mai acceptabil decat cele comercializate de faimoasa firma. De la un timp am inceput sa folosesc mai mult culori pamantii, care nu sunt asa stridente. Aceasta paleta este foarte potrivita pentru mine si o gasiti aici(click).

Un alt produs pe care vreau sa vi-l prezint, de fapt sunt mai multe, sunt pensulele super dragute din poza de mai jos. Imi place foarte mult aspectul lor, coada lor pare a fi din lemn si asta le da un aer mai vintage asa cum imi place mie. Stiu ca multe persoane se vor gandi ca vai Doamne nu sunt pensule de la firme cunoscute si ca nu vor rezista, dar vreau sa va anunt ca am un set de pensule asemanator iar ele isi fac treaba foarte bine, perisorii nu le cad si nu s-a rupt niciuna pana acum desi sunt cam "violenta" cu ele, hahaha. Le gasiti aici(click) la un pret super bun.



7 comentarii:

  1. Imi place mult paleta de farduri, sunt nuante care se potrivesc aproape oricarei tinute!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ghizdavu iuliana ;ce nuante placute are paleta de farduri ,se potriveste perfect la culoarea ochilor tai (dar si la ai mei pentru ca ii avem la fel ),as avea nevoie si eu de vreo 3 pensule ,le voi achizitiona cat de curand ,am vreo 2 acasa dar sunt foarte uzate ,iar acestea sunt minunate,te pup <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Am auzit și în trecut mult despre paleta Naked 1/2 .. amândouă sunt superbe. Și văd și revew-uri cu ele. Videouri în care diverse fete se machiază cu ele. Sunt foarte populare.. mulțumim de articol. Andreea Grecu

    RăspundețiȘtergere
  4. draguta paletuta, am citit despre ea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai trebuie sa spun ca ai gusturi minunate???!!! Nu am mai folosit aceasta marca,norocul meu este ca nu ma fardez prea mult :))))

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.