Cum scapi de cutele inestetice de pe haine

Intr-un articol anterior v-am aratat noua camasa cumparata de pe Sheinside, si v-am spus ca am o mare problema cu faptul ca oricat de mult as insista atunci cand o calc, tot raman niste cute inestetice. Normal ca a trebuit sa fac ceva in legatura cu asta deoarece camasa este superba, si dupa o cautare pe triodeluxe m-am hotarat sa fac o comanda.
V-am povestit si despre masca de par achizitionata de la ei, masca pe care am ridicat-o in slavi pe merit, asa ca am cumparat din aceeasi categorie inca o masca de par pentru ca pe cea prezentata am terminat-o (prima masca de par pe care am terminat-o). Asadar comanda include: masca de par si  Domi Easy Ironing-calcare usoara.

Astazi am testat Domi Calcare Usoara, care este ideal in eliminarea cutelor de pe orice material textil. Modul de utilizare este simplu, pulverizati peste articol de la o distanta de 20 cm , raspanditi produsul uniform peste suprafata dorita. Calcati ca de obicei. Nu utilizati pe tesaturi delicate precum matase, blana, catifea sau articole care nu se preteaza la calcare.  Pret: 14 lei, foarte avantajos; livrare rapida. 

Nu am crezut ca o sa faca treaba asa buna, si chiar ma gandeam ca frumoasa camasa va ajunge intr-un colt al dulapului pentru totdeauna. Acum ca am gasit solutia, voi purta camasa pana la uzare.

Imi place foarte mult mirosul produsului, este dulceag si ofera senzatia de prospetime. Mai jos gasiti poze pas cu pas.

(camasa supusa testelor :))- voiam sa vad cat de rau poate fi botita, ca sa arat niste rezultate vizibile)


(procesul de calcare)


(se vede clar ca au ramas niste cute fine, si oricat as insista tot nu dispar)


(am aplicat Domi de la triodeluxe- rezultatele sunt vizibile)


(poza de aproape sa vedeti mai clar)




MULTUMESC TRIODELUXE, acum pot purta cu drag orice hainuta facuta dintr-un material nu prea prietenos. 







You Might Also Like

8 comentarii

  1. Wow! Super postare!
    Nu am ştiut de acest produs, mulţumesc!

    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos, bravo ca ai găsit totuși o soluție. Păcat de așa niște hăinuțe. #Deea

    RăspundețiȘtergere
  3. Suuuper! Acesta e un produs pe care e bine sa il ai in casa, sunt evidente efectele!
    Multumesc pentru review si pentru pont!

    Kisseeees, draga Madalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow,super produs,pentru camasile sotului este perfect,mulòtumesc pentru articol...nici nu stiam de caest produs,Triodeluxe are produse minunate. O zi frumoasa cu multe zambete,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru pont! E intr-adevar o problema cu aceste cute inestetice, cred ca am sa comand si eu produsul. Nu am mai incercat ceva similar pana acum!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce interesant,chiar nu stiam ... multumesc pentru articol si pentru informatia data ,. O zi buna iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.