luni, 16 martie 2015

Parere despre Selectia Nationala Eurovision 2016

Sunt o fana a Eurovisionului si prin intermediul blogului meu vreau sa imi impartasesc si eu parerea in legatura cu Selectia Nationala.

Sa incep cu aparitia melodiilor, la prima ascultare melodia Luminitei mi-a placut cel mai mult si chiar imi doream foarte mult sa castige. Dupa mai multe ascultari mi-am dat seama ca melodia Larei impreuna cu un show pe cinste ne-ar aduce un loc fruntas la Viena. Cam acestea au fost preferintele mele inainte de selectia propriu-zisa.



In seara Selectiei Nationale am ramas foarte dezamagita de sonorizare, care nu a fost deloc una profesionista. Prestatia Larei a fost bunicica, dar ma asteptam la ceva mai mult. Tot atunci am avut parte de 3 surprize de proportii pentru mine. Prima a fost prestatia lui Ovidiu Anton cu melodia "Still Alive", prestatia de nota 10, mi-a placut foarte mult si a transmis multe emotii prin vocea lui inconfundabila. A doua surpriza a fost prestatia Luminitei Anghel, care sincer m-a dezamagit. Ma asteptam la un live impecabil dar nu a fost deloc asa, iar cei trei dansatori aveau o coregrafie care pe mine mai mult m-a enervat.  A treia surpriza a fost prestatia celor de la CEJ, o adevarata prezenta pe scena, un live impecabil si o melodie de retinut.

Chiar daca la inceputul serii favoritele mele erau Lara si Luminita, la sfarsitul serii am ajuns sa ii prefer pe cei de la CEJ si pe Ovidiu.

Bineinteles ca nici prin cap nu mi-a trecut ca cei de la Voltaj vor castiga, dar asa a votat publicul si nu avem ce face. Melodia nu mi se pare deloc buna pentru Eurovision mai ales acum cand am ascultat melodiile participante. Mesajul este frumos, dar acest concurs nu se bazeaza pe mesajele dedicate celor plecati din tara ci pe voce si spectacol.

Sincer chiar am ramas socata cand am auzit ca ei au castigat, iar atunci cand am auzit melodia in engleza a fost un alt soc pentru mine. Ma bucur ca au facut alegerea sa cante jumatate de melodie in romana si jumatate in engleza, pana la urma limba noastra are armonia ei iar engleza este cunoscuta de toate tarile.

Chiar daca nu ma incanta alegerea facuta, eu ii sustin pe cei de la Voltaj chiar daca stiu ca nu vor lua un loc mai sus de 10. Multa bafta si abia astept seara cea mare.

P.S: Eu sunt de parere ca va castiga Italia anul acesta. In ultimii 4 ani am prezis bine, sa vedem cum e anul acesta.
P.P.S: Acest articol este doar o parere personala a unui umil telespectator.

Un comentariu:

  1. Si eu sunt de aceeasi parere ca si tine,cu toate ca sunt fan Voltaj de foarte multi ani,nu cred ca vor avea succes cu melodia aleasa,e buna la noi acasa,nu pentru Eurovision,iar despre Italia....IL VOLO cu GRANDE AMORE sunt preferatii mei ,au castigat Festivalul Sanremo cu melodia asta,ii ador!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.