duminică, 15 martie 2015

Outfit de primavara rece

   Este cunoscut de catre toti cititorii mei faptul ca sunt o clienta fidela a celor de la Sheinside. Astazi vreau sa va prezint doua produse care se potrivesc perfect pentru aceasta vreme.
   Camasa de culoare roz imi place foarte mult, se aseaza frumos pe corp, nu este transparenta foarte mult ceea ce ma incanta, are o croiala care pune in evidenta talia, singurul lucru care nu imi place este faptul ca nu se calca deloc bine oricat de mult as insista.
   Paltonasul este cu adevarat unul foarte frumos si de calitate, se potriveste perfect oricarei tinute si este perfect pentru o primavara rece ca aceasta.
   Nu mai insist cu multe detalii, va las pe voi sa trageti concluziile finale, daca va place sau nu ceea ce eu mi-am ales.

PALTON








CAMASA






5 comentarii:

  1. Cat de superb si cu bun gust este tinuta

    RăspundețiȘtergere
  2. La ultima comanda pe Sheinside i-am dat si eu tarcoale acestei camasi! Pacat ca nu se calca bine, arata super!!! Dar... asta sa fie baiul, merge la lok-uri mai putin studiate! ;)
    Paltonasul vad ca are multe fane! Firesc, de altfel - e classy, e versatil!
    Ti se potrivesc ambele, Madalina! Ai ales frumos! Sa le porti cu drag!

    Pupici multi, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. Buuna, draga mea :* Sunt Andreea Grecu. Ador cămașa, îi ador nuanța și modelul. Ai făcut bine ceea ce ai ales și paltonul Îți sta super. Mulțumim de articol. Kiss :* sa le porti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
  4. Culoarea si forma camasii este extraordinara si iti vine fenomenal! Ti se potrivestefoarte bine aceasta tinuta. Iti urez un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. O alta tinuta minunata,fata foarte frumoasa :D , dar m-ai dat gata cu paltonasul si pantofiorii,sunt superbe,sa le porti cu drag <3

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.