Outfit de primavara cu Romwe

Cu ceva timp in urma am plasat o comanda pe Romwe, o comanda destul de maricica. Asadar de acum voi posta mai multe outfit-uri si sugestii pentru voi.

Chiar daca afara este urat, ploua si este frig, eu vreau sa va incant cu un outfit de vreme buna si frumoasa deoarece pozele sunt facute in zilele calde care ne-au bucurat.

Bluzita este superba, materialul este moale si placut la atingere, nu este extrem de calduroasa, este perfecta pentru acesta vreme si are un design aparte.

Blugii sunt foarte comozi, singurul lucru care nu-mi place este talia care este un pic cam joasa si trebuie sa port curea. Dar per ansamblu sunt foarte frumosi si merg purtati in multe combinatii.


Bluzita o gasiti Aici(click) , eu am marimea S
Blugii ii gasiti Aici(click) ,  eu am marimea S









You Might Also Like

2 comentarii

  1. Buna, draga mea :* Sunt Andreea Grecu. Ador ținuta aceasta de primăvară. Colierul îl adooor. ♥♥♥ e minunat. Tu ești minunata, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. O tinuta comoda si foarte de efect,iar colierul si cerceii sunt superbi <3 , sa le porti cu drag,stilul tau spune tot,esti o persoana deosebita,o zi frumoasa draga mea,pupici!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.