luni, 9 martie 2015

Cum sa ai un ten fericit

Doua noi produse de la Farmec au ajuns in coltisorul meu de minuni si in rutina mea zilnica. Iubesc produsele celor de la Farmec, si nici de aceasta data nu m-au dezamagit. Cele doua produse sunt: Emulsie demachianta revitalizanta Aslavital si Crema hidratanta hranitoare Gerovital Happiness.




Emulsia demachianta m-a cucerit de la prima folosire, este perfecta pentru tenul sensibil, iar eu am niste problema cu tenul in ultima vreme (imi apar cosuri pe frunte foarte aproape de par, desi eu nu am probleme cu acnea), si chiar renuntasem la demachierea cu produse special dedicate acestui proces, in schimbul folosirii clasicului sapun de fata. Acest demachiant care nu are parabeni curata eficient pielea si are efecte remineralizante, energizante. Se simte imediat cum tenul capata prospetime atunci cand il folosesc.

Este foarte usor de folosit, se maseaza usor pe fata si apoi se indeparteaza cu ajutorul unei dischete demachiante, tenul ramanand perfect curat.






Crema hidratanta pentru fata chiar a gasit formula fericirii pentru tenul meu, desi este pentru ten uscat aceasta mi se potriveste si mie (tenul meu este normal cu tendinta de ingrasare). Banuiesc ca datorita temperaturilor scazute si tenul meu are nevoie de hidratare de aceea mi se potriveste asa de bine aceasta crema.

Ador ambalajul, este un recipient micut si portocaliu are confera o stare de fericire, doar gama pentru noi este dedicata, pentru fericirea noastra. Sistemul de dozare este perfect, folosesti atat cat ai nevoie fara sa risipesti sau sa iti incarci tenul pentru a nu risipi crema. Are un miros foarte placut, un pic dulceag dar nu exagereaza prin esenta, este mai lichid decat o crema obisnuita si se maseaza foarte usor. Atunci cand aplic ma simt mult mai revigorata, este un sentiment foarte placut.

Crema contine ulei de Avocado, bogat in nutrienti, antioxidanti, lecitina si minerale, fiind un bun regenerant si hidratant al pielii. Efectul regenerant, hranitor, este potentat prin asocierea extractului de Caise, iar efectul hidratant prin asocierea Aquaxylului. Aceasta se aplica pe fata, gat si decolteu, se maseaza usor pana la absorbtia completa in piele.





Sper ca v-am facut cat de cat curioase, mie-mi plac la nebunie aceste doua produse si le recomand cu drag! 

7 comentarii:

  1. Ma gandesc ce aroma imbietoare au .....pentru mine ar fi potrivit cel cu zmeurica :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Laura Madalina: e foarte interesanta crema iar eu de la aslavital folosesc argila pulbere pentru masti:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Aceasta gama "Gerovital" este foarte cunoscuta și iubita. Nu am avut niciodată vreun produs de la ei, iar acum m-ai făcut curioasa. Și eu ador la produsele de îngrijire (demachiante, creme, geluri, sprayuri..) atunci când au efect de revigorare și da o senzație de revitalizare, parcă ai ieși de la o porție de bălăceala rece :) Andreea Grecu

    RăspundețiȘtergere
  4. da, ai dreptate in privinta produselor Farmec si Gerovital; eu, acum, folosesc o lotiune hidratanta demachianta de la Gerovital si sunt foarte multumita de ea.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am incercar crema de la Gerovital , dar m-ai convins sa o incerc

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi plac produsele Farmec si Gerovital.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie imi plac produsele Farmec si Gerovital.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.