duminică, 22 februarie 2015

Romwe Chunky Wine Red Sweater

De mult timp imi doream un pulover de la Romwe, mai ales aceasta culoare care m-a cucerit din prima. Materialul este cu adevarat unul de calitate, este calduros, poate fi purtat in mai multe combiantii (alaturi de o camasa sau simplu), accesorizat in diverse moduri. Este perfect pentru oricine si are un pret minunat.

Da, vorbesc despre Chunky Wine Red Sweater (one size) de la Romwe. Mie-mi place la nebunie si cu siguranta va face parte din multe outfit-uri. Nu va mai povestesc multe, va las pe voi sa decideti daca e e placul vostru sau nu.








6 comentarii:

  1. ghizdavu iuliana simona ;imi place foarte mult puloverul ,atat modelul cat si culoarea iti sta foarte bine cu el ,sa il folosesti sanatoasa ,te pup <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Wine red <3 ,te prinde foarte bine....numai denumirea si deja m-am imbatat :))))) ,pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună, draga mea :* Sunt Andreea Grecu. Ador puloverul , chiar e superb. Ador nuanță lui, calitatea lui.. și Îți vine foarte biine, ți se potrivește perfect. Sa îl porti sanatoasa. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Heii,e foarte dragut,si iti vine perfect ! E largut exact cum imi place <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Laura Madalina:E superb ce sa mai.nuanta e absolut....te imbata cu privirea:)))e frumos.sa il porti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Culoarea o ador ,imi place modelul si vine foarte bine pe tine .Mariana Cioranu

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.